استانی 13:34 - 08 فروردین 1396
فرماندار شفت:
شفت- فرماندار شفت از ثبت نام ۶۶۰ نفر از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۹ نفر از بانوان و مابقی نیز داوطلبان مرد هستند.

۶۶۰ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای شفت ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مهلت ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: ۶۶۰ داوطلب در سطح شهرستان شفت ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، افزود: از این تعداد ۳۴۴ نفر در روستاهای بخش مرکزی، ۲۷۹ نفر در روستاهای بخش احمدسرگوراب، ۲۵ نفر در شهر شفت و ۱۲ نفر در شهر احمدسرگوراب ثبت نام کرده اند.

فرماندار شفت با اشاره به ثبت نام از ۶۳۲ نفر داوطلبان مرد، گفت:از این تعداد ۵۹۸ نفر در روستاها و ۳۴ نفر در شهرها ثبت نام کرده اند.

وی همچنین به ثبت نام ۲۸ نفر از بانوان در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان شفت اشاره و تصریح کرد: ۲۵ نفر در شوراهای اسلامی روستاها و سه نفر مربوط به دو شهر شفت و احمدسرگوراب می شوند.

به گفته این مسئول اسامی نهایی کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از بررسی در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان اعلام می شود.


8953624
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است