وبگردی 16:00 - 07 اردیبهشت 1403
اگر به معماهای تصویری علاقه دارید مطلب زیر را از دست ندهید.

فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ

سرگرمی‌های تصویری یافتن شیء پنهان از جمله بهترین گزینه‌ها برای بهبود تمرکز، عملکرد چشم‌ها و تقویت مغز هستند. 

از فواید این قبیل سرگرمی‌های تصویری می‌توان به افزایش چابکی و انعطاف ذهنی، بهبود عملکرد حافظه و کاهش استرس اشاره کرد.

در سرگرمی تصویری زیر یک فروشگاه گل و گیاه دیده می‌شود. یک کاکتوس تیغ دار بین گیاهان موجود در این فروشگاه وجود دارد که باید آن را پیدا کنید.

چالش این است که کاکتوس را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید.

تست هوش تصویری

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در تصویر زیر مکان کاکتوس بین گیاهان دیگر مشخص شده است.

تست هوش تصویری

منبع: عصر ایران


12050818
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس گفت: این فاجعه است که یک سکوی دائمی عرضه لباس در شهری وجود داشته باشد و حتی اجاره آن به تولیدکننده پیشنهاد شود، اما او برای شرکت در یک ایونت از خیرِ سکوی فروش دائم بگذرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمان با این شگرد بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک هزار و چند صد سال پس از آن واقعه، مسئله‌ای که همچنان وجود دارد همان تابویی است که خودانگاره‌های ذهنی ما مسلمانان همیشه ایجاد می‌کند و دست و پای خودمان را نیز می‌بندد؛ قلعه‌های خیبر.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ریشه‌های تاریخی و اهداف راهبردی گزارش اخیر بی‌بی‌سی علیه ایران بررسی شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سحر و جادو یک حقیقتی است که می‌تواند بختی را ببندد، مهر کسی را از دل بیرون کند، رزق‌وروزی کسی را تنگ کند و...؛ اما این امور جز به اذن خدای سبحان واقع نمی‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمد یگانه به عنوان یکی از مدیران ارشد حکومت پهلوی می‌گوید وقتی ایران برای صنایع ذوب آهن دست کمک به سمت بانک جهانی و کشورهایی مانند آلمان و آمریکا دراز کرد، فقط آلمانی‌ها حاضر به کمک شدند اما «آمریکایی‌ها توصیه کرده بودند به دولت آلمان که ب...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه به بزرگترین جنبش دانشجویی منجر شده‌است. دانشجویانی که سال ۲۰۲۰ در پیروزی بایدن تأثیر چشمگیری داشتند، برای انتخاب ۲۰۲۴ پا پس کشیده‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های راست‌گرا و حامی اسرائیل شایعاتی منتشر کرده ‌اند مبنی بر اینکه دانشجویان یهودی در تحصن‌ها و تجمعات حامیان فلسطین در سراسر آمریکا آزار و اذیت شده‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اکثر افرادی که در پی مد روز هستند، به قول خودشان می‌خواهند باکلاس باشند. به عقیده آنها نحوه پوشش عامل مهمی برای شناخت طبقه اجتماعی، میزان رفاه، سلیقه و فرهنگ افراد است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: به همه اهداف عملیات مطلع الفجر رسیده بودیم و فقط مانده بود یک تپه که نمی‌توانستیم فتحش کنیم. ابراهیم هادی بلند شد، رو به تپه ایستاد و با صدای بلند اذان گفت تا تیری به گردن او زدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است