استانی 09:08 - 27 فروردین 1398
فرماندار خبر داد:‌
فرماندار شهرستان جاسک در خصوص بارندگی‌های اخیر در این شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه میانگین بارندگی‌های اخیر در شهرستان ۷۰ میلی متر بوده است که سازه‌های آبخیز داری شهرستان آبگیری و سرازیر، رودخانه‌های فصلی فعال شدند.

‌بازگشایی راه روستاهای در معرض سیل شهرستان جاسک

‌به گزارش ایسنا، محمد رادمهر ضمن تقدیر از تدابیر به موقع استاندار و ستاد مدیریت و هواشناسی استان و اخطاری‌های مکرر گفت: با توجه به هشدارهای مکرر از سوی مدیریت بحران استان، ستاد مدیریت شهرستان دو هفته قبل از فعال شدن سامانه بارشی در حالت آماده باش کامل بوده و در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفت.

فرماندار جاسک از اقدامات و همراهی و همکاری اعضای ستاد مدیریت شهرستان نیز تشکر کرد و افزود: به همکاری همه جانبه و پای کار بودن دهیاران و شوراها و مردم با ستاد و مدیران ادارات سیل بندها ترمیم، دهانه پل‌ها لایروبی و همچنین در نقاط احتمال طغیان آب رودخانه‌ها و معابر سیل بند جدید احداث و یا با کیسه‌های خاکی مانع نفوذ آب به روستاها و محله‌ها ایجاد شد.

وی اظهار کرد: با حضور نیروها خدماتی در محل‌ها بویژه شهرداران، بخشداران راهداران پلیس راه و هلال احمر در محورها و بازدیدهای مستمر به موقع آبنما ها از گل و لای پاکسازی می‌شد که در برخی آبنماها در ۲۴ ساعت سه بار این کار صورت گرفت و هیچ گونه خسارت جانی و مالی خوشبختانه در محورها نداشتیم.

فرماندار جاسک بیان کرد: راه برخی روستاها که بدلیل بارندگی بیشتر در مناطق و طغیان رودخانه مثل سورگلم و آغوشک در شرق و غرب شهرستان مسدود شده بود به کمک مردم و دهیاری و شوراها و حضور به موقع مدیران دستگاهای مربوطه بازدیدهایی که بصورت مستمر صورت گرفت بازگشایی شد.



انتهای پیام


10104347
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است