استانی 12:45 - 21 فروردین 1399

گندزدایی ۹۶ روستای صومعه سرا / ۷۴۰۰ ماسک توزیع شد

بردیا محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر صومعه سرا در راستای اجرای وظایف سازمانی با بهره گیری از ظرفیت بسیار بالای داوطلبان، نجاتگران و البته خیرین، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در بحران شیوع ویروس کرونا، همانند همیشه در کنار مردم هستند.

وی افزود: برای مقابله با کرونا جمعیت هلال احمر صومعه سرا ۱۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی سطوح به صورت گالنی، ۶۲۲۵ لیتر محلول ضدعفونی سطوح به صورت بطری، ۱۰۴۰ لیتر الکل ۷۵ درصد، ۳۷۳۰ محلول ضدعفونی دست، ۵۰۰ جعبه دستکش لاتکس، ۷۴۰۰ عدد ماسک و سایر اقلام را در میان مردم توزیع کرده است.

محمد زاده با اشاره به تأمین برخی نیازهای حافظان سلامت با کمک و مشارکت خیران، گفت: در زمینه آموزش نیز با استفاده از مربیان در حوزه جوانان آموزش‌هایی را به صورت مجازی ارائه شد.

وی با بیان اینکه ۵ گروه عملیاتی هلال احمر با بهره گیری از امکانات و تجهیزات لازم در راستای ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد و محل‌های تجمع ۹۶ روستا را گندزدایی کردند، تصریح کرد: یک دستگاه تانکر ۶ هزار لیتری در بلوار ولیعصر (عج) صومعه سرا، امکان استفاده و بهره برداری همشهریان به صورت شبانه روزی از محلول ضدعفونی سطوح نیز شد.

رئیس هلال احمر صومعه سرا به دوخت و توزیع ماسک توسط داوطلبان و جوانان فعال این جمعیت اشاره و بیان کرد: ۱۲۰۰ بسته حمایتی نیز با مشارکت خیران، بازاریان و اصناف و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تهیه و همزمان با میلاد با سعادت ولی عصر (عج) در میان نیازمند و اقشار آسیب دیده توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این اقلام سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط خیران شهرستان تأمین و هزینه شده است.


10476995
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است