استانی 17:20 - 28 مهر 1396
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:
ارومیه- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برای توسعه ورزش بانوان ۱۲۰ ایستگاه صبحگاهی برای ورزش بانوان در استان ایجاد شده است.

۱۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی برای بانوان آذربایجان غربی ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله چمن گلی ظهر جمعه در همایش ملی علوم ورزشی در ارومیه اظهارداشت:۱۲۰ ایستگاه صبحگاهی را برای ورزش بانوان در سطح استان تدارک دیدیم که روزانه بیش از یک هزار بانوی استان به ورزش مشغول می شوند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۷ سالن ورزشی را در سطح استان برای ورزش بانوان اختصاص داده ایم تا این قشر موثر جامعه نیز بتوانند به راحتی به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند.

چمن گلی با بیان اینکه با اشاره به توسعه ورزش حرفه ای و همگانی در استان عنوان کرد: ورزش برای نشاط و تفریح نیست بلکه ششمین حوزه اقتصادی دنیاست و در اشتغال زایی و جذب گردشگر و رونق کشور ها بسیار تاثیر گذار است

وی اظهارداشت: برگزاری اولین همایش ملی علوم ورزشی در موضوعات فیزیولوژی و تغذیه ورزش، مدیریت ورزشی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی و کارآفرینی در ورزش از اهم برنامه هفته تربیت بدنی سال جاری است.

چمن گلی با بیان اینکه فراخوان این همایش در اوایل اردیبهشت سال جاری منتشر شده و تا اوایل مهر ماه ۳۲۰ مقاله برای شرکت در همایش فرستاده شده است افزود: ۱۷۰ اثر از این مقالات به صورت پوستر ارسال شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه توجه به بخش جوانان و ورزشکاران از اولویت های ماست ادامه داد: کشف و بارور کردن استعدادهای جوانان به منظور توانمندسازی آنان در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی وظیفه خطیری است که بر عهده وزارت ورزش و جوان گذاشته شده است و این همه در آذربایجان غربی با جدیت دنبال می شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا جوانان و نوجوانان ولایتمدار استان با عزمی ملی و راسخ در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاوتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و دولت خدمتگزار گام بردارند.

چمن گلی با اشاره به اینکه مشکل نبود سالن ورزشی از مشکلات اساسی برخی هیات هاست، افزود: اجرای ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که در راستای آن باید اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی اجاره داده شود، مانعی برای برخی هیات های ورزشی و رشته های ورزشی شده است.

اولین همایش ملی علوم ورزشی با شعار ورزش، سلامت، جامعه در سالن همایش های پردیس دانشگاهی ارومیه در حال برگزاری است.


9488115
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است