استانی 13:54 - 28 دی 1398

آغاز بارش باران و برف از عصر امروز تا پایان هفته در خراسان رضوی

یحیی قائنی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با وضعیت آب و هوای استان در طول هفته جاری، اظهار کرد: از عصر امروز شنبه ۲۸ دی‌ماه بارش باران و برف از نواحی غربی استان شروع شده و به تناوب تا پایان هفته در همه سطح استان شاهد بارندگی خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه علاوه بر وزش باد به علت تشکیل مه در سطح استان، سیستم حمل‌و نقل نیز با اختلال مواجه خواهد بود، افزود: همچنین بیش‌ترین بارش‌ها در طول هفته به مناطق جنوبی استان اختصاص دارد که شهرستان‌های فریمان و تربت‌حیدریه را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز گذشته کم‌ترین دما مربوط به شهرستان زاوه با منفی ۱۷ درجه سانتی‌گراد و بیش‌ترین دما مربوط به شهرستان داورزن با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد بوده است، همچنین دمای امشب مشهد به منفی ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

قائنی‌پور با اشاره به اینکه بیش‌ترین دمای مشهد در روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود، ابراز کرد: علاوه بر وزش باد، به علت تشکیل مه در سطح استان با اختلال در سیستم حمل و نقل مواجه خواهیم بود.


10350202
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است