اجتماعی 14:31 - 10 فروردین 1403
مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.

استقبال گردشگران نوروزی از مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک شهرداری تهران گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و شروع تعطیلات نوروزی و همچنین ورود گردشگران به استان تهران، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در محله نیاوران مورد بازدید و استقبال خانواده ها، گردشگران و مسافرین نوروزی علاقمند به شگفتی‌های آسمان قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه این مرکز در ایام سال غالبا پذیرا و مورد توجه دانش آموزان، دانشجویان و فعالین حوزه علوم نجوم و فیزیک قرار دارد گفت: با توجه به فرصت پیش آمده در تعطیلات نوروزی، کلیه خانواده‌های علاقمند می‌توانند همه روزه از ساعت ٩ صبح الی ۱۷ عصر از بخش‌های این مرکز از جمله سالن کهکشان، سالن لیزر، سالن پلانتاریوم، سالن تفکر و ترازو بازدید و از خدمات و توضیحات کارشناسان مرکز استفاده نمایند.

رودکی افزود: احداث و راه اندازی سالن پلانتاریوم این مرکز که در بهمن ماه سال گذشته انجام گرفته بود، سبب افزایش جذابیت‌های گردشگری و همچنین استقبال بازدیدکنندگان این مرکز شده است.


12042789
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» محمد پر دل گفت: به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است