استانی 17:57 - 13 آذر 1395
دبیر کل ستاد برگزاری هفته پژوهش خبرداد:
مشهد ـ دبیر کل ستاد برگزاری هفته پژوهش گفت: نمایشگاه پژوهش و فناوری در راستای تقویت فرهنگ پژوهش، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری در مشهد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شیخ‌الاسلامی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه پژوهش و فناوری در راستای تقویت فرهنگ پژوهش، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه برگزاری این نمایشگاه کاری مشارکتی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این خصوص امور را مدیریت می‌کند، اما تمامی دانشگاه‌ها و مراکز اجرایی در این زمینه همکاری و مشارکت دارند،  افزود: در سال گذشته وظیفه برگزاری این نمایشگاه به عهده دانشگاه فردوسی مشهد بوده و امسال دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی عهده‌دار برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر کل ستاد برگزاری هفته پژوهش، در رابطه با تصمیم استانداری خراسان رضوی به‌عنوان مجری اصلی برگزاری هفته پژوهش، تصریح کرد: بر اساس تصمیم استانداری مقرر شد که شبکه دانشگاه‌های خراسان رضوی هفته پژوهش و فناوری و نمایشگاه مرتبط با آن را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی از تعداد ۱۵ طرح فناوری برگزیده با حضور استاندار و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد رونمایی می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه تخصصی آثار دانشگاهی نیز در سالن‌های ابوسعید و مولوی با هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۲۲ غرفه و حضور ۳۰ ناشر برگزار و در آن ۱۵ هزار عنوان کتاب به زبان‌های فارسی،عربی و انگلیسی با خصوصیت دانشگاهی عرضه می‌شود.

شیخ‌الاسلامی در خصوص سازمان‌هایی که در این نمایشگاه مشارکت دارند، ابراز کرد: مراکز اجرایی استانداری، شرکت‌های دولتی، پارک علم و فناوری، پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌ها و اتاق صنایع، معادن و بازرگانی نیز در این نمایشگاه که در محل سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با مساحت پنج هزار مترمربع است، مشارکت دارند.

وی تأکید کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری یک بازار علمی و انعکاس‌دهنده توان پژوهشی و فناوری خراسان رضوی بوده و ازآنجایی‌که این نمایشگاه نشاط‌آور است از کلیه خانواده‌ها دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه شرکت کنند.


8441646
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است