استانی 19:48 - 31 شهریور 1398

تورنومنت بین المللی بوکس در ارومیه برگزار می شود

مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با بیان اینکه آذربایجان‌غربی تنها با والیبال در ایران شناخته نمی‌شود افزود: پیش از آنکه والیبال در ارومیه و این استان مطرح شود جام طلای بوکس حسنلو نقده در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و بوکس از این استان به سایر استان‌های کشور شناسانده شد.

وی با انتقاد از عدم توجه به رشته ورزشی بوکس در استان گفت: برای میزبانی مسابقات استعدادهای برتر درخواست داده بودیم که به دلیل آمادگی کامل کردستان این میزبانی به آنها داده شد.

نظری با بیان اینکه تورنومنت بین‌المللی دهه فجر در تقویم جمهوری اسلامی ایران گنجانده شده است، خاطرنشان کرد: امسال این تورنومنت با حضور هشت تیم خارجی و دو تیم داخلی به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود که هزینه این میزبانی برابر با ۸۰۰ میلیون تومان است که حضور تماشاگران و تیم‌های خارجی در ارومیه موجب شناسایی بیشتر این شهرستان و استان خواهد شد.

وی گفت: از مسئولان درخواست می‌شود تا در کمیته برنامه‌ریزی هر شهرستان برنامه‌ریزی برای راه اندازی خانه بوکس در دستور کار قرار بگیرد چرا که در ۱۵ شهرستان استان هیات بوکس وجود دارد که برای تمرین نیاز به خانه بوکس دارند.


10244547
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است