استانی 19:12 - 13 مرداد 1400

مردمی بودن مسئولان مایه قدرت نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده ظهر چهار شنبه در نشست با شماری از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سیزدهمین تنفیذ ریاست جمهوری، اظهار کرد: این مراسم در فضایی آکنده از معنویت و صفا برگزار و سخنان آیت‌الله رئیسی در این مراسم با قوت و صلابت توأم با تواضع و ادب محضر انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: طبیعی است وقتی این نگاه در رئیس قوه مجریه باشد به هیأت دولت و مدیران ارشد و میانی کشور سرایت کرده و جاری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیانات و سخنان رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم حاوی نکات مهم و راهگشایی بود، افزود: اهمیت و عظمت حضور مردم در انتخابات و مشارکت پرشور مردم علیرغم همه فضاسازی‌های دشمن و عوامل داخلی او برای تحریم انتخابات و شرایط دشوار کشور، تشکر و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری و امنیت انتخابات برای برگزاری انتخابات امن و سالم و با مشارکت حماسی مردم فراز دیگر بیانات رهبری معظم انقلاب بود.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به جابجایی قدرت و فرصت‌های آن، گفت: سنت تنفیذ حکم مبتنی بر قانون اساسی و رسم ماندگار امام راحل است که دلالت بر جابجایی آرام و منطقی قدرت در نظام اسلامی دارد و نشان عقلانیت و حاکمیت آرامش بر کشور است.

وی افزود: برخلاف آنچه در کشورهای مدعی دموکراسی مانند آمریکا مشاهده می‌کنیم انتقال قدرت در کشور ما از سویی امیدآفرین و نشاط‌بخش است و از دیگر سو فرصت دقت و تأمل و درس‌آموزی و عبرت اندوزی از نقاط قوت و ضعف دولت‌های گذشته است.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به ضرورت مردمی بودن و مردمی ماندن دولت و الزامات آن، گفت: آیت‌الله رئیسی چه در تبلیغات انتخاباتی و چه در سخنان روز تنفیذ اشارات درستی به دولت مردمی داشت که این موضوع مورد تحسین رهبر انقلاب در متن حکم تنفیذ و سخنان ایشان قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد خاطرنشان کرد: در حقیقت جان انتظارات و جوهره توقعات امام و امت از رئیس جمهور همین مردمی بودن و مردمی ماندن است.

وی در انتها با بیان اینکه از برکات انقلاب اسلامی و هنرهای ماندگار امام راحل است که مردم را از حالت انفعال به میدان فعالیت آورد، گفت: مردمی بودن دولتمردان، مایه تقویت ایران اسلامی و نظام اسلامی شده و «ایران قوی» در همه ابعاد آن شکل خواهد داد.


11175767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است