گوناگون 13:54 - 05 بهمن 1395
برای سال تحصیلی آینده ؛
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نخستین خوابگاه استاندارد کشور برای سال تحصیلی آینده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

نخستین خوابگاه استاندارد کشور در مازندران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مفدا، دکتر محمدرضا حق شناس با اعلام این خبر افزود: این خوابگاه دارای سه طبقه و با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار مترمربع وسعت دارای امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی است و هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست وزارت بهداشت این خوابگاه به صورت سوئیتی ساخته شده که هر سوئیت حدود ۵۰ متر و شامل دو اتاق، یک آشپزخانه، یک حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ظرفیت این خوابگاه استاندارد را هزار نفر عنوان کرد وگفت: این خوابگاه سوئیتی استاندارد با گنجایش هزار تخت، ۱۲۵ سوئیت و ۲۵۰ اتاق، ویژه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

حق شناس ادامه داد: این خوابگاه به شکل مستطیل و بر اساس استانداردهای روز در حال تکمیل و ساخت است و تمامی امکانات رفاهی دیگر مانند سلف سرویس، نانوایی، خشکشویی و سوپرمارکت برای این مجموعه در نظر گرفته شده تا دانشجویان بتوانند از امکانات و تسهیلات رفاهی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این خوابگاه جدید در خزرآباد ساری، پاسخگوی همه دانشجویان متقاضی این دانشگاه در بخش خوابگاه خواهیم بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: تصور می‌کنم با تکمیل و احداث خوابگاه جدید دخترانه پیامبر اعظم، به حدود ۳۰ درصد افزایش اسکان خواهیم رسید.

حق شناس در خصوص منابع تامین شده برای ساخت و تکمیل این خوابگاه گفت: منابع برای احداث این خوابگاه با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت، یک سوم از وزارتخانه و دوم سوم از دانشگاه علوم پزشکی مازندران تامین می‌شود که البته بخشی از این منابع که از سوی دانشگاه تامین می‌شود از طریق فروش خوابگاه‌های ملکی است.

وی با اشاره به اینکه با ساخت این خوابگاه جدید که به صورت کاملا نوین و بر اساس استانداردهای لازم ساخته می شود، نیازهای خوابگاهی ما برطرف می شود، گفت: این خوابگاه به لحاظ سبک معماری و ساخت، کاملا متفاوت از دیگر خوابگاه‌های کشور است و سعی شده با تامین امکانات رفاهی و ورزشی، در نزدیکی خوابگاه، به تمامی نیازهای دانشجویان پاسخ داده شود.


8708599
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است