گوناگون 16:35 - 01 مهر 1397
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تروریستی اهواز، به ملت ایران اطمینان داد در آینده نزدیک تروریست‌ها با انتقام مهلک و فراموش‌ناشدنی مواجه خواهند شد.

به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در بیانیه سپاه آمده است: جنایت تروریستی جیره خواران بی رحم استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اهواز،کانون دفاع و مقاومت میهن اسلامی و در آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با موسم محرم و برافراشتن پرچم عاشورای حسینی، نشان داد دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به ویژه مثلث شیطانی غربی، عبری و عربی، به دنبال ناکامی و شکست در دستیابی به اهداف و مقاصد شوم خود، در دشمنی با وحدت، صلابت، اقتدار، استقامت و افتخارآفرینی مردمان این سرزمین و پیگیری پروژه انتقال ناامنی به داخل میهن اسلامی، از هیچ تلاش و توطئه‌ای فروگذار نیستند و حتی حاضرند زنان، کودکان و مردم بیگناه اعم از فارس و عرب را نیز آماج اقدامات کور تروریستی قرار دهند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک ارتکاب این گونه جنایات خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر افتخارآمیز آنان نخواهد داشت و به فضل الهی و با همت و غیرت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و اشراف و تسلط موجود بر عقبه ها و کانون های استقرار هدایتگران تروریستهای خبیث و جنایتکار و با یاری خداوند متعال، در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آنها گرفته خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار و مردم غیور و شهید پرور خوزستان؛ به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و آحاد ملت ایران اطمینان می‌دهد، برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


9916377
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 430 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 600 هزار تومان است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در دنیای امروزی، صنعت تولید مواد غذایی به سرعت در حال توسعه است و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» همه ما ممکن است اقدام به خرید انواع پنجره یو پی وی سی و یا آلومینیومی کرده باشیم...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بازوی رسمی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اپلیکیشن بله برای آگاهی و دسترسی سریع به موقعیت مکانی کتاب ها و غرفه های ناشران راه اندازی شده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست بانک سینا در بازدید از تعدادی واحد های ستادی اظهار داشت برنامه های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» با امضای تفاهم نامه های راهبردی، سامانه هوشمند سوخت کشور با سخت افزار و نرم افزارهای بومی با مشارکت بانک ملت نوسازی می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» شرکت های ارتباطات سیار ایران و انتقال گاز ایران تفاهم نامه همکاری با هدف بهبود کمی و کیفی خدمات مخابراتی منعقد کردند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سلام به همه دوستان و همراهان عینک سازی بینا! ما یه خانواده قدیمی تو دنیای عینک و لنز هستیم که بیش از 60 ساله که تو تهران داریم به شما خدمت می کنیم.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 409 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 400 هزار تومان است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 783 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 814 تومان رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است