استانی 21:26 - 25 مرداد 1399
فرماندار رفسنجان:
ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان معتقد است تیم مس رفسنجان با همین مجموعه هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان وارد لیگ برتر شود.

امیدوارم کمترین تغییرات را در کادر فنی مس رفسنجان داشته باشیم

دکتر "مجید فصیحی هرندی" در گفت و گو با ایسنا با تبریک قهرمانی لیگ دسته اول و صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر، اظهار کرد: هر کسی علاقه داشت که با زحماتی که طی سالهای متمادی توسط افراد متعدد و حمایتهای مدیران کشیده شده این تیم به نتیجه برسد و سال گذشته بارقه این مطلب بود و ابتدای مسئولیت بنده بود که تغییراتی در کادر مربیگری تیم صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به انتقاداتی که وجود داشت با جلساتی که داشتیم بیان کردیم که اگر به انتقادات همیشه بپردازیم و این صحبت ها را پیوسته در بین خود داشته باشیم شاید به جایی نرسیم و بهتر است که حمایت کرده و همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم و همه توان و تمرکز خود را برای صعود به لیگ برتر داشته باشیم.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: تیم مس رفسنجان با توجه به جایگاه بسیار خوبی که داشت، لیاقت صعود به لیگ برتر را داشت و پشتوانه بسیار خوبی را نیز دارا بود و وظیفه ما بود که در کنار آنها قرار گرفته و این حمایت های معنوی را از آنها داشته باشیم.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: خوشبختانه این حمایت ها پاسخ داد و هم مربیان، کادر فنی، هیئت مدیره و مدیران مس واقعا پشتیبانی کردند و پاسخ این حمایتها و همینطور حمایتهای بی شائبه مردمی که تا روزهایی که می توانستند به صورت پرشور در ورزشگاه حضور می یافتند، دادند.

فصیحی هرندی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، یادآور شد: شرایط ویژه ای که کرونا بر ورزش حاکم کرد و مسابقات فوتبال را بدون تماشاگر کرد سبب شد نتوانیم این صعود شیرین را پرشورتر از زمان کنونی جشن بگیریم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه همه کار کردند و حاشیه ها را کنار گذاشتند و باید این حمایتها ادامه پیدا کند، یادآور شد: امیدوارم کمترین تغییرات در کادر فنی را داشته باشیم چرا که هم بازیکنان و مربیان این تیم خیلی خوب کار کردند و اگر کسانی که تیم را به لیگ برتر بردند هدایت تیم را بر عهده گرفته و در تیم بمانند و بنا به متقضیات زمان تصمیم بگیرند، مناسب تر است.

فصیحی هرندی در پایان گفت: امیدوارم با این بضاعت یعنی همین مجموعه هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان وارد لیگ برتر شویم و این انگیزه را به آنها بدهیم تا قوی تر در لیگ برتر حاضر و نتایج خوبی را بگیرند.

انتهای پیام


10668616
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است