استانی 20:55 - 28 مرداد 1401

تراکتور روز به روز بهتر می شود/ بازی سختی داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، قربان بردیف شامگاه جمعه در نشست خبری بعداز تساوی دو تیم تراکتور با ذوب آهن گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری امروز کسب کنیم. بازی امروز سخت بود و پیش بینی این امر را داشتیم.

وی ابراز داشت: هنوز در دفاع اشتباهات بزرگی داریم و در بازی اول هم همین طور که بعد به سختی می‌توانیم جبران کنیم. ما امیدوارانه به نیمه دوم نگاه کردیم و تقریباً خوب بازی کردیم امیدوارم در بازی‌های آینده با هماهنگی بازی کنیم.

بردیف با اشاره به اینکه فکر می‌کنم یکی دو بازیکن کم داریم که باید بگیریم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، افزود: مطمئن هستم تیم خوبی خواهیم داشت اما نیاز به وقت داریم. در ۲ بازی که داشتیم نیمه دوم به خصوص در حمله بهتر بودیم، کمی صبر کنید امیدوارم تیم بهتری داشته باشیم.

بردیف گفت: روز گذشته گفتم حدوداً به ۵ هفته نیاز داریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تراکتور درباره اینکه تیمش در نیمه اول خوب بازی نکرده، اظهار داشت: من درباره اشتباهات خط دفاعی گفتم و اشتباهاتی که داشتیم در تمرین هم بود و متأسفانه تکرار شد. بیشتر کار می‌کنیم. با شما موافق هستم که نیمه اول زیاد خوب نبود اما روز گذشته هم گفتم برای بازیکنان خارجی و آنهایی که اضافه شده‌اند نیاز به وقت داریم.

وی در واکنش به این موضوع که هماهنگی خود او نیز با بازیکنان کمتر است و مربی داخلی بهتر نمی‌تواند کمک کند، گفت: کلماتی که نیاز باشد، بلد هستم و با بازیکنان صحبت می‌کنم. با بازیکنان هماهنگ هستم و علامت‌هایی نشان می‌دهم که آنها می‌دانند باید چه کار کنند. در این رابطه مشکلی نمی‌بینم.

وی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تراکتور، گفت: گوستاوو بازیکن خوبی است اما امروز نتوانست بازی کند حتی آلوز هم نیمه اول سنگین بود اما نیمه دوم بهتر شد.

وی درباره اینکه چرا کیانی عصبانی بود، عنوان کرد: من فقط از نیمه دوم راضی هستم. مهدی کیانی وقتی وارد زمین شد خوب بازی کرد و از بازی او راضی هستم. همان طور که گفتم به خاطر نداشتن سنتر فوروارد مجبور شدیم اسدی را بگذاریم. باید از این ناحیه روی حریفان فشار وارد کنیم و فقط می‌توانم بگویم صبر کنید تا نیمه دومی بازی‌هایی را که داشتیم در کل ۹۰ دقیقه اجرا کنیم.

سرمربی تراکتور تبریز درباره اینکه در چه پست‌هایی بازیکن جذب می‌شود، خاطرنشان کرد: برای خط دفاعی و حمله خرید می‌کنیم. نمی‌توانم اعلام کنم که چه تعداد هستند و تا فردا مشخص خواهد شد.

بردیف در مورد اینکه عدم تمرکز خط دفاعی تیمش باعث کسب نتیجه تساوی برابر ذوب‌آهن شد یا شیوه بازی حریف، گفت: تحت فشار حریف نبودیم. ناراحتی من این بود که می‌دانستیم با چه مدلی می‌خواهند گل بزنند و در تمرین کار کرده بودیم اما باز هم گل خوردیم. باید در تمرینات بیشتر کار کنیم و راه حل دیگری نداریم.


11659873
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است