وبگردی 22:04 - 02 اسفند 1395
«در طول روز از شنیدن خیلی چیزها تعجب می‌کینم. با دیدن خیلی کارها مایوس می‌زنیم و از خواندن برخی کامنت‌ها احساس افسرده و پریشان میی شویم.»

جوردن و این پیام زیبای فارسی
کم پیش می‌آید این روزها یک متن درست و حسابی را بخوانیم و حالمان خوب شود. جوردن باروفس اما با پیام زیبای دفارسی خود این حس و حال را به ما داد. یعنی روزمان را ساخت و حالمان را خوب کرد. دستش درد نکند.

 به ندرت دیده‌ایم یا دروغ چرا اصلاً ندیده‌ایم قهرمانی در حد جوردن باروفس که دنیای کشتی از او به نیکی یاد می‌کند با یک متن زیبای فارسی برای ایرانی‌ها و مردم یک کشور دیگر ابراز احساسات کند.

آدم به خودش افتخار می‌کند وقتی دنیای ورزش چنین قهرمانانی را در دل خود پرورش داده است.

ورزش ما البته این نبود. ورزش ما هرگز بوقچی‌ و لاابالی را در دل خود پرورش نمی‌داد‌؛ وقتی جهان پهلوان تختی در دنیای کشتی معجزه می‌کرد، همه حسرت او را می‌خوردند. در دوره آقا تختی و ادوار دیگر خاطرات خوشی از اعجاز پهلوانی و روح ورزشکاری داشتیم.

این روزها اما مردم خوب کرمانشاه با استقبال شایان از ورزشکاران آمریکایی، این خاطرت خوب را از خود بر جا گذاشتند.

ببینید در جهان بی‌رحم و بعضاً گستاخانه سیاست که مردم بی‌گناه مقابل هم قرار می‌گیرند یک ورزشکار آمریکایی چه احساس قشنگی به ایرانی‌ها دارد.

روزمان در این روزگار بی‌مراد ساخته شد. متشکریم.



* این یادداشت در ستون کلوزآپ روزنامه خبرورزشی مورخ دوم اسفندماه چاپ شده است.

8835383
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایلام- پدیده‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بدره باعث شده هر ساله این منطقه مورد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گیرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از ما صبح‌ها با زنگ موبایلی که کوک کرده‌ایم از خواب بیدار می‌شویم. این زنگ‌ها اغلب صدای آزاردهنده‌ای دارند، به نحوی که از شنیدن‌ بی‌موقعشان در وقت دیگری از روز مضطرب می‌شویم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گاهی اوقات ممکن است متوجه یک گودال کوچک آب در زیر ماشین خود شوید این آب چکه ممکن است برای ماشین شما خطرناک باشد یا نباشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» به رغم این که هنوز سیاره‌ای با همه ویژگی‌های زمین پیدا نشده است تا از حیات پشتیبانی کند، دانشمندان ناامید نشده‌اند و به جست‌وجوی یک سیاره جایگزین زمین ادامه می‌دهند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هرگاه با قطع تمام زبان، حس چشایی از بین برود، فقط دیه قطع زبان پرداخت می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شرایط نگهداری گیاهان مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشد، به همین دلیل است که فقط برخی از گیاهان برای نگهداری در بالکن مناسبند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در طول قرن نوزدهم میلادی، آینده‌دارترین هنرمندان در آکادمی سلطنتی نقاشی و مجسمه‌سازی واقع در پاریس آموزش دیدند. آکادمی به هنرآموزان آثار استادان قدیم نقاشی را آموزش می‌داد
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» فهرست جدید تیم ملی فوتبال برای ۲ دیدار مقابل ترکمنستان در‌حالی اعلام شد که حاوی نکات جالبی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب درباره ناتوانی روزه‌دار به علت ضعف جسمانی فرمود: ناتوانی از گرفتن روزه و قضای آن به مجرد ضعف و عدم قدرت موجب سقوط قضای روزه نمی‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در میان افسانه‌های قدیمی، داستان برج بابل با پند و نصایح اخلاقی برای بشر همراه است و به خواننده هشدار می‌دهد که از غرور و تکبر بپرهیزد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است