استانی 18:49 - 13 آذر 1395
عضو مجمع نمایندگان مازندران:
قائمشهر - عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: کسری بودجه و رکود اقتصادی در کنار مسئله اشتغال از مهمترین مشکلات دولت است که برای جبران آن، باید تمام تلاش خود را بکار بندیم.

کسری بودجه و رکود اقتصادی از مشکلات دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله رضیان عصر شنبه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان واقع در قائم شهر، با اشاره به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت در دین مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: خداوند در اولین آیاتی که بر پیامبر گرامی اسلام نازل فرمود، بر مسئله تعلیم و تربیت تأکید کرده است و عملکرد جامعه ما در بحث تعلیم و تربیت در بعد از انقلاب بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، با اظهار تأسف از دانشجویانی که فقط شب امتحان درس می خوانند، عنوان کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه علمی امروز ما این است که علم از حالت تجاری خارج و بسوی خلاقیت و عملگرایی رفته و دانشجویان بایستی علم را کاربردی کنند.

رضیان با اشاره به مشکلات اشتغال در جامعه، تصریح کرد: دانشجویان فرهنگی برای اشتغال دغدغه خاطر ندارند اما متأسفانه استرس یافتن شغل در دانشگاههای دیگر گریبانگیر دانشجویان شده است که امیدواریم بتوانیم در راه حل این نیاز اساسی کشور گامهای مؤثری برداریم.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ، در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: متأسفانه گاهی اوقات فضای دانشگاه ها، دچار برخی از رفتارهای سیاسی می شوند که زیبنده نیست، چراکه دانشجویان باید با اتتقادهای سازنده خود، در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزشها و آرمانهای نظام و حفظ خون شهدا، مشکلات موجود جامعه را به گوش مسئولان برسانند.

رضیان با اشاره به اینکه ۸۶ درصد بودجه کشور صرف هزینه های جاری و روزمره می شود، اظهار کرد: این مسئله یکی از دغدغه های جدی کشور محسوب می شود که باید تلاش کنیم در دانشگاه ها خلاقیت بوجود آمده و دانشجویان را بسمت کارآفرینی سوق دهیم.


8441945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است