اقتصادی 20:25 - 27 خرداد 1398

آموزشگاه فن آموزان، از آموزش تا اشتغال همراه شماست!

تمام این دوره ها ویژه بازار کار بوده و کارآموز بعد از پایان دوره می تواند کار خود را راه اندازی کند. از جمله اهداف اصلی آموزشگاه فن آموزان، تربیت نیروهای متخصص و توانا در زمینه های فنی و نهایتاً اشتغال زایی جوانان است.

از جمله دوره های پرطرفدار آموزشگاه فن آموزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- آموزش تعمیرات موبایل فن آموزان

۲- آموزش PLC فن آموزان

۳- آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی

۴- آموزش نصب کرکره برقی فن آموزان

۵- آموزش تابلو برق صنعتی فن آموزان

۶- آموزش تعمیرات کولر گازی

دوره آموزش نصب کرکره برقی آموزشگاه فن آموزان

این روزها بسیاری از تجهیزات امنیتی با گذشت زمان تغییر کرده است، به عبارتی تجهیزات قدیمی جای خود را به تجهیزات مدرن تر داده است. نصب کرکره برقی یکی از همین تجهیزات مدرن و پرکاربرد است. این روزها کمتر فروشنده ای با بالا کشیدن کرکره های دستی کار خود را آغاز می کند. دوره آموزش نصب کرکره برقی فن آموزان با هدف تربیت نیروهای ویژه بازار کار در این حوزه برگزار می شود. در این دوره آموزش نصب موتور ساید کرکره برقی و آموزش نصب موتور توبلار کرکره برقی به صورت کاملاً عملی آموزش داده می شود.

وضعیت بازار کار نصب کرکره های برقی

امروزه زیبایی و امنیت بالاتر کرکره های برقی موجب شده که مغازه داران سنتی به فکر تعویض کرکره های دستی خود بیافتند. درآمد شغل نصب کرکره برقی به نسبت سرمایه اولیه آن بسیار ایده آل محسوب می‌شود. به عبارتی سالانه عده زیادی با یادگیری فنون جوشکاری و نصب کرکره های برقی به جمع نصابین کرکره های برقی می‌پیوندند.

پیش‌نیازهای آموزش شغل نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی با آموزش های مرتبط جوشکاری آغاز می شود. یک نصاب خوب کرکره برقی می بایست به اصول جوشکاری آشنا باشد. از آنجاییکه شما باید برای ورود به حرفه نصب کرکره برقی مجوزهای لازم را از اتحادیه جوشکاران دریافت کنید. آشنایی و آموزش جوشکاری یکی از مهم‌ترین اصول ورود به حرفه نصب کرکره برقی محسوب می‌شود.

آموزش های نصب کرکره برقی

برای آموزش نصب کرکره برقی یک مهارت پیشه باید با انواع تیغه کرکره برقی، انواع موتور کرکره برقی، مدار فرمان کرکره برقی و مراحل نصب کرکره برقی آشنا باشد. اما توجه داشته باشید که یادگیری محض نظری و تئوری برای ورود به کار نصب کرکره های برقی کافی نیست.

یک کارآموز واقعی باید در محیط کارگاهی با ابزارآلات این شغل به خوبی کار کند. ابزارآلاتی نظیر دریل برای سوراخ کاری، فرز برای برش دادن آهن، دستگاه جوش برای نصب صفحه پلیت و انبر پرچ برای نصب مویی بر روی ریل، همگی این موارد، تجهیزات لازم در کار تخصصی یک نصاب کرکره برقی است. به جز موارد ذکر شده سایر ابزارآلات مثل پیچ گوشتی، انبر، آچار و چکش هم جزو مهم‌ترین ابزارآلات هر فنی کاری است.

دوره آموزشی تابلو برق صنعتی آموزشگاه فن آموزان

تابلو برق صنعتی یکی از محبوب ترین زمینه های کاری نزد متخصصین مهندسی برق به شمار می آید. آشنایی با اصول برق صنعتی موجب می‌شود که فرد ماهر در حوزه برق صنعتی با تکمیل اطلاعات پایه خود به صورت خوداشتغال و تخصصی به صورت کارشناس وارد پروژه های مختلف راه اندازی و تعمیرات برق صنعتی شود.

در دوره آموزش تابلو برق صنعتی آموزشگاه فن آموزان علاوه بر یادگیری عملی نصب و عیب‌یابی تابلو برق ها به یادگیری چند نرم افزار کاربردی (Fluidsim و EKTS) پرداخته می شود. همچنین آموزش اینورتر و PLC LOGO که نیاز بازار کار است، هم آموزش داده می شود. در ضمن چند پروژه عملی و جدید نیز در سرفصل این دوره (سرفصل ها را می توانید در سایت آموزشگاه ببینید) اجرا می‌شود.

یک برق‌کار صنعتی هم در صنایع و هم در ساختمان و تأسیسات مرتبط با آن جای کار فراوانی پیدا خواهد کرد. او با افزایش اطلاعاتش در حوزه پی ال سی و اصول کنترل بر سیستم های پی ال سی قادرخواهد بود که بسیاری از ایرادات صنایع مختلف و تابلوهای پی ال سی را مرتفع نماید. تابلوهای برق صنعتی در هر ساختمان بزرگی نیازمند کارشناس مخصوص برق صنعتی است.

دوره آموزشی تعمیر کولرگازی آموزشگاه فن آموزان

تعمیر کولرهای گازی یکی از تخصصی ترین مشاغل حوزه فنی است. دوره آموزش تعمیرات کولر گازی آموزشگاه فن آموزان زیرنظر اساتید با تجربه و در کارگاه های مجهز برگزار می شود و پس از پایان دوره نیز به کارآموزان مدرک معتبر زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کشور داده می شود. از جمله سرفصل های این دوره می توان به آموزش تعمیرات کندانسورهای کولر، پنل کولر، اینورتر، تست و عیب یابی برد کولر، برطرف کردن ارورهای کولر، سنسور تنظیم دما، الکتروفن و اوپراتور و… اشاره کرد.

از نظر عده ای از کارجویان این شغل فصلی است و شما در همه فصول سال کار ندارید. اما این تصور اشتباه است. برای فردی که در نصب و راه اندازی کولرگازی ماهر شده است، تعمیرات و نگهداری از کولرهای گازی موجب می شود که این کار در تمامی فصول مشتریان خود را داشته باشد و با ارتباطات گسترده با شبکه خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ، به دامنه کاری آنها افزوده شود.

آموزشگاه فن آموزان همانند مجتمع آموزشی برق و مجتمع فنی پایتخت به عنوان یار و همراه کارآموزان همواره به دنبال یادگیری تخصصی و کاربردی جوانان عزیز می باشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

شما کارآموز عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شماره تلفن آموزشگاه فن آموزان: ۰۲۱ ۶۶۴۷ ۷۳۰۰

وبسایت آموزشگان فن آموزان: Fanamoozan.com

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10152481
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر آمار‌های اعلامی سالانه ۲۰ درصد خروج ارز مربوط به واردات کالا‌های اساسی است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم کشت قراردادی و خودکفایی محصولات اساسی، میزان واردات کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: صدور پروانه های ساختمانی در متوسط مدت زمان ۶ماه صادر می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد گفت: ایران در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است