استانی 13:11 - 22 آبان 1398
فرمانده انتظامی استان:
ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با هشدار به مجرمان و افراد خلافکار، گفت: در دیار شهید پرور کرمانشاه جایی برای این افراد وجود ندارد.

جایی برای افراد مجرم و خلافکار در کرمانشاه وجود ندارد

 سردار علی اکبر جاویدان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین گفت: پلیس جمهوری اسلامی امروز با همه توان خود برای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و رسیدن به تراز انقلاب تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند، گفت: سختی‌های این راه هرگز از انگیزه و توان نیروهای خدوم انتظامی نمی‌کاهد.

جاویدان تصریح کرد: امروز مفتخریم اعلام کنیم پلیس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودها و عنایت رهبر فرزانه انقلاب و همت و تلاش کارکنانش خدومش به یکی از محبوب‌ترین و مردمی‌ترین دستگاه‌های کشور تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به امنیت مطلوب فعلی در استان اشاره کرد و گفت: در این دیار شهیدپرور جایی برای ارذل و اوباش و افراد مجرم نیست و همه آنها به خوبی می دانند دیر یا زود به چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل شده و معدود اتفاقاتی از این دست نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می‌رسند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ «عنایت فلاحی» تقدیر و سرهنگ «محمد محمدی» به عنوان فرمانده جدید شهرستان قصرشیرین معرفی شد.

انتهای پیام


10292671
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است