استانی 14:26 - 03 مهر 1397

دفاع مقدس یادآور ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی است

به گزارش خبرنگار مهر حسین خوش اقبال، ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح و نظامی ماست که در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی مردم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران از کشور جدا شود و تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: هنگامی که انقلاب ما به پیروزی رسید کشورهای خارجی صدام را تحریک کردند تا به کشور ما حمله کند و ما بدون آمادگی قبلی در مقابل آنها ایستادیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: ما باید قدردان ایثارگران، شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام کسانی باشیم که در هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع و جان خود را فدا کردند تا ما پیروز میدان شویم.

خوش اقبال همچنین خطاب به دستگاه های اجرایی هم بیان کرد: وظیفه همه دستگاه‌هاست که جامعه ایثارگری را فراموش نکنند و از آنها سرکشی کنند.

وی در ادامه سخنان خود به شرایط کنونی کشورمان اشاره کرد و یاداور شد: در شرایط کنونی که با مشکلات اقتصادی و معیشتی و توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا روبرو هستیم، همه باید در راستای خواسته‌های به حق مردم تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با عنوان اینکه بخشی از نگرانی امروز مردم ما به عدم مدیریت صحیح مسئولان برمی‌گردد، گفت: در شرایطی که هنوز تحریم‌ها شروع نشده است متاسفانه عده‌ای در داخل خودتحریمی را شروع کرده و وضع اقتصادی را دچار مشکل کرده‌اند.

خوش اقبال افزود: ما وارد جنگ نابرابر اقتصادی شده‌ایم که نیاز هست مدیران ما همچون هشت سال دفاع مقدس این مسئله را هم مدیریت کنند و امیدواری را به مردم و جامعه بازگردانند.

وی اظهارداشت: ما همچنین گلایه مند هستیم از مسئولانی که در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ورود پیدا نمی‌کنند که کوتاهی آنها به هیچ وجه قابل قبول نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی ما مردم است، ادامه داد: امروز نیروهای امنیتی ما در منطقه حرف اول را می زنند که اگر مردم در کنار آنها نباشند به مشکل برخواهند خورد.

خوش اقبال یاداور شد: در شرایط کنونی جلب رضایت مردم و ایجاد امید و نشاط و رضایت مردم باید در اولویت کار مسئولان نظام باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه مسئولان در عین اختلاف سلیقه برای حل مشکلات مردم کار می‌کنند، بیان کرد: امروز تضعیف دولت، ظلم به نظام است و دفاع از دولت، دفاع از حاکمیت است.

معاون سیاسی امنیتی کردستان گفت: امروز نباید دنیال اختلافات سیاسی باشیم بلکه حفظ نظام و وحدت میان همه اقشار و گروه‌ها باید در اصل اقدامات ما باشد.

خوش اقبال در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات تروریستی چند روز گذشته در شهر اهواز اشاره کرد و افزود: تمامی اقوام و گروه ها و جریانات سیاسی کشور در کنار یکدیگر و همدل و متحد در مقابل اقدامات اینچنینی ایستادگی می‌کنند و از کشور و مردم خود دفاع خواهند کرد.

وی در پایان اظهارداشت: ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه(چهارم مهرماه) آیین گرامیداشتی برای شهدای حادثه تروریستی اهواز در مسجد جامع سنندج برگزار خواهد شد که حضور باشکوه تمامی اقشار، گروه ها، اصناف، بازارایان، مسئولان و دستگاه‌ های اجرایی در آن ضروری است.


9918913
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است