اجتماعی 16:39 - 27 خرداد 1398

ضریب امنیت سیستم بلیت مترو بالاست

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی دستگیری فردی از سوی مأموران پلیس آگاهی متروی تهران که مدعی شده بود کارت بلیت مترو با اعتبار ۴۷ ساله دارد و آن را به قیمت ۳۰ میلیون تومان می‌فروشد، فرنوش نوبخت گفت: جعل بلیت به این معنا نیست که سیستم بلیت مترو امن نیست بلکه تقلبی بود که صورت گرفت و پلیس مترو با آن برخورد کرد. به طور حتم بلیت مترو برای استفاده مسافران ایمن و ضریب امنیتی آن بالا است.

وی ادامه داد: اگر فردی اقدام به چاپ پول تقلبی کند به این معنی نیست که امنیت پول ملی پایین است، همین نسبت را می‌توان در مورد جعل کارت بلیت مترو هم در نظر گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در بخش دیگری از سخنان خود در مورد زیاد بودن سرفاصله قطارهای خط ۳ گفت: خط ۳ هیچ مشکلی ندارد اما با دو محدودیت مواجه است؛ محدودیت راه اندازی پایانه آزادگان و قطار. یک دلیل برای آنکه سرفاصله دو قطار حدود ۷ دقیقه است به عدم راه اندازی پایانه آزادگان مربوط است که یک‌سری محدودیت‌ها در این زمینه وجود دارد و همکاران ما درحال رفع آن هستند. با راه‌اندازی پایانه آزادگان و افزایش قطار تا پایان سال سرفاصله این خط کاهش پیدا خواهد کرد.

نوبخت همچنین با بیان اینکه ۷ رام قطار ترخیص شده از گمرک، آخرین ورژن AC نسل چهارم هستند، اظهارکرد: قطارهای جدید هر ماه به یکی از دو خطوط ۶ و ۷ وارد خواهند شد. درحال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قطار خط ۳ وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از احداث خروجی شمالی ایستگاه متروی میرزای شیرازی خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات ملکی که این خروجی دارد، تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


10152357
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است