اقتصادی 05:55 - 19 آذر 1398
اپل می‌خواهد دومین مدل میان‌رده خود را در ماه‌های آینده با نام آیفون ۹ وارد بازار کند.

صراط:

در چند ماه گذشته بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده از شرکت اپل، اعلام شد که در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۰، دومین مدل میان‌رده اپل با نام آیفون SE2 وارد بازار خواهد شد، اما حال به نظر می‌رسد که شاید این مدل نام دیگری داشته باشد. اما قبل از صبحت در مورد این مدل، باید نگاهی به تاریخچه به وجود آمدن آیفون SE بیندازیم. این مدل در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک گوشی میان‌رده وارد بازار شد تا طرفداران شرکت اپل که قدرت خرید آیفون 6s را در آن زمان نداشتند، به سراغ مدلی جمع‌و‌جورتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بروند؛ بنابراین بر اساس طراحی آیفون 5s و جایگزینی تراشه A7 با پردازنده جدیدتر A9، رساندن حافظه رم به ۲ گیگابایت، تغییر دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل با ۱۲ مگاپیکسل و افزایش ۳.۴ درصدی ظرفیت باتری، آیفون SE در دو حافظه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ به فروش رسید. سال پس از آن نیز دو پیکره‌بندی جدید ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی با همان قیمت قبل، جایگزین دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابابتی شد. به این ترتیب آیفون SE با مشخصاتی خوب و قیمتی جذاب محبوبیت فراوانی در بازار جهانی به‌خصوص هند پیدا کرد.

خبری غیرمنتظره از شرکت اپل، آیفون ۹ در راه است؟

به گزارش برترین ها سال گذشته اعلام شد که اپل برنامه دارد تا مدلی میان‌رده با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ و همراه با ویژگی‌هایی مانند FaceID، دوربین عمیق، پردازنده جدید و قدرتمند A۱۳ و حافظه رم ۳ گیگابایت در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با همان قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار را عرضه کند. این مدل طراحی مشابه با آیفون ۸ دارد و قرار بود به عنوان نسخه ارزان‌تر آیفون X وارد بازار شود. همانطور که می‌دانید شرکت اپل پس از آیفون ۸ مستقیما به سراغ آیفون X (۱۰) رفت و هرگز مدلی با نام آیفون ۹ در این شرکت تولید نشد. رضه این مدل به سال ۲۰۲۰ موکول شد و حال اپل می‌خواهد به جای نام آیفون SE2، همین محصول را با نام آیفون ۹ وارد بازار کند، اعتقاد بر این است که نام آیفون ۹ تاثیر بیشتری در فروش این مدل دارد. به این ترتیب باید در نیمه ابتدایی سال آینده میلادی منتظر عرضه گوشی میان‌رده اپل با نام آیفون ۹ باشیم تا در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، پرچمداران آیفون ۱۲ با مشخصات قدرتمندتر، صفحه نمایش بزرگ، تعدادی از قابلیت‌های جدید و احتملا یک مدل 5G وارد بازار شوند.


10315147
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به ۴۸۹ میلیون دلار رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به نبود تقاضا در بازار داخل، صادرات دام راهکار ایجاد رونق و تحرک در صنعت دامپروری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، از افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان توسعه تجارت از رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ثابت ماندن ارزش افزوده کالا‌های اساسی، هرگونه افزایش قیمت شکر، حبوبات و دیگر کالا‌ها گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود که تولید داخل بیش از نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و تهران - کرج هستیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است