علمی فناوری 12:22 - 01 مرداد 1396
مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای به شرکت کنندگان آزمون‌های وزارت بهداشت در خصوص ادعاهای کذب برخی افراد سودجو در فضای مجازی هشدار داد.

هشدار مرکز سنجش پزشکی به داوطلبان آزمون‌های وزارت بهداشت

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان آزمون‌های مرکز سنجش پزشکی، به‌خصوص شرکت کنندگان در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی می‌رساند، متأسفانه افرادی سودجو، گروه‌هایی در فضای مجازی تشکیل داده و ادعای مشاوره و راهنمایی دارند، برخی از این گروه‌ها ادعاهای کذب مانند ارائه کارنامه تقلبی، ادعای تقلب در آزمون و یا ادعای راهنمای انتخاب رشته می‌نمایند و اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران می‌کنند، یا ادعا دارند از اطلاعاتی خارج از قوانین منتشر شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی آگاهی دارند و یا اینکه در مورد کارشناسی ارشد کلید جعلی ارائه می‌دهند، یا در آزمون علوم آزمایشگاهی تکمیلی اعلام نموده‌اند که طراحان سئوال خود شرکت کننده در آزمون هستند.

در این اطلاعیه آمده است، مرکز سنجش آموزش پزشکی ضمن رد کلیه این موارد به اطلاع داوطلبان می‌رساند، این اخبار صحت ندارد و هرگونه اطلاع رسانی در خصوص قوانین صرفاً از طریق سایت www.sanjeshp.ir انجام می‌شود و لازم است داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سؤال از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در قسمت ارسال درخواست و تماس با ما مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند. س

همچنین بر اساس این اطلاعیه از داوطلبان خواسته شده است در گروه‌های که در فضای مجازی وجود دارد و نمی‌شناسند عضو نشوند و کارنامه و کدرهگیری خود را به هیچ وجه در اختیار افراد و گروه‌ها قرار ندهند.

لازم به ذکر است، همانطور که قبلا اعلام شده است در آزمون پذیرش دستیار تخصصی، پس از اعلام اسامی قبول شدگان در دو رشته روانپزشکی و زنان و زایمان مصاحبه انجام خواهد شد و چنانچه داوطلبان در مصاحبه پذیرفته نشوند، رشته محل‌های بعدی آنان لحاظ خواهد شد؛ بنابراین هیچگونه ویرایش مجدد برای انتخاب رشته محل، بعد از مصاحبه انجام نخواهد شد.

در رابطه با حضور طراحان سئوال در آزمون نیز به اطلاع می‌رساند بطور کلی قبل از دعوت از اساتید برای طراحی سئوال اطلاعات آن ها بررسی می شود نه تنها طراحان سئوال بلکه اقوام درجه یک آنها نیز حق شرکت در آزمون آن سال را ندارند.

همچنین کلیدهای آزمون‌های برگزار شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی تنها از طریق سایت www.sanjeshp.ir منتشر می‌شود و کلیدهای منتشر شده در سایر سایت‌ها و شبکه های اجتماعی مورد تایید این مرکز نیست.

انتهای پیام 


9285581
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل قصد دارد به‌زودی جزئیات کامل اندروید ۱۵، اندروید TV و ور او اس ۵ را اعلام کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدتی پس از گوشی گلکسی A54، حالا یک به‌روزرسانی غیرمنتظره برای A35 نیز منتشر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رقابت بیش از یک میلیون نفر از داوطلبان ۵ گروه آزمایشی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز پایان یافت، کنکوری‌ها نیمه اول مردادماه منتظر نتیجه اولیه آزمون خود باشند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از متخصصان در مؤسساتی از جمله دانشگاه «هوکایدو»‌ ژاپن می‌گویند بنابر نتایج یک مطالعه گسترده، باکتری‌های مقاوم به دارو ممکن است از جامعه انسانی به محیط‌های آبی و حیات وحش منتقل شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نوعی نانوحباب مغناطیسی موسوم به اسکایرمیون، به عنوان گزینه آتی برای تولید بیت‌های کامپیوتر‌ها است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سندرم ناخن زرد یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دفترچه سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و کلید اولیه سوالات نیز از سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سامسونگ تابستان امسال دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً هوش مصنوعی نقش مهمی در آنها ایفا می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در فاصله ۵۰ تا ۶۰ میلیون سال نوری از زمین، انفجار‌های ستارگانی مرموزی در کهکشان NGC ۴۳۸۳ رخ می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» موجودات فضایی و جستجو برای حیات فرازمینی منبع دائمی کنجکاوی برای انسان‌ها به طور کلی و دانشمندان به طور خاص بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است