اقتصادی 15:52 - 28 دی 1398

۱۰ دقیقه در روز برای آموزش زبان دوم کافیست!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دوستی تعریف می‌کرد، چندی پیش در منطقه زیبای جلفای اصفهان، در پاسخ به توریست چینی در مورد یافتن آدرس عاجز مانده بود، با این که علاقه‌ی زیادی به یادگیری زبان چینی و مطالعه فرهنگ و تاریخ کهن این کشور داشته است، اما حتی چند کلمه‌ی ساده هم از این زبان بلد نبوده است. بعد از آن روز با وجود سرزنش زیاد تصمیم به یادگیری زبان چینی می‌گیرد.

در ادامه توضیح داد که او کارمند بوده است و روزانه ۸ ساعت با کامپیوتر سر و کار داشته است، اما تنها روزی ۱۰ دقیقه از طریق یک وب سایت فوق العاده استاندارد به یادگیری زبان چینی پرداخته و در طی ۶ ماه به زبان چینی مسلط شده است و اکنون نه تنها قادر به کمک در پیدا کردن آدرس، بلکه مسلط به صحبت کردن در مورد تاریخ کهن چینی می‌باشد. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید و یا مطمئن نیستید که به یادگیری زبان مورد علاقه تان بپردازید، با ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا وب سایت فوق العاده یادگیری زبان خارجی را به شما معرفی کنیم.

محدودیت زبانی، دنیای شما را محدود می‌کند

هیچ گاه از نام و آوازه یک زبان نترسید. بسیار شنیده ایم که مثلاً یادگیری زبان چینی بسیار سخت است و شاید به همین دلیل هرگز به یادگیری آن فکر نکرده باشیم. اما کافی است اقدام به یادگیری نمائیم، خواهیم دید که هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که غیر ممکن باشد. هر زبانی جنبه‌های پیچیده ای دارد اما موارد آسان نیز وجود دارد. اگر بدانید که چگونه حروف و کاراکتر های هر زبانی را به درستی در جای خود به کار ببرید پس از مدتی خواهید دید که یادگیری هر زبانی بسیار راحت خواهد بود.

فراگیری زبانی غیر از زبان مادری مزایای زیادی دارد، به گفته بسیاری از محققان یادگیری یک زبان جدید مغز شما را در برابر کهولت سن محافظت می‌کند و امکان ابتلاء به بیماری‌های آلزایمر را تا چهار پنج سال به تعویق می‌اندازد. همیشه یادگیری به ارزش‌های افراد اضافه می‌کند، مثلاً تصور کنید شما به یک کشور اروپایی سفر می‌کنید آیا بلد بودن زبان آن کشور باعث راحتی بیشتر شما نخواهد شد؟ یا تصور کنید در حال سرچ کردن مقاله‌ای هستید و نسخه‌ی فارسی آن مقاله را پیدا نمی‌کنید، آیا زبان دوم نمی‌تواند به شما کمک کند؟

به قطع زبان دوم در بسیاری از کارها و مطالعات و همچنین در سلامتی شما تأثیر به سزایی خواهد داشت، اما جالب است بدانید که زبان‌ها را نمی‌توان درس داد، آن‌ها را فقط می‌توان آموخت. داشتن کسی یا چیزی که در این فرآیند به شما کمک کند، منفعت بزرگی است. در این مسیر سعی کنید یک راهنما پیدا کنید نه یک معلم. به یاد داشته باشید که در فرآیند آموزش زبان، یادگیری عمیق با تمرین و تکرار مداوم اتفاق می‌افتد. قطعاً توانایی صحبت به دو زبان، مورد بسیار خوبی در رزومه کاری شما خواهد بود. پس از همین امروز شروع کنید و زمان را از دست ندهید.

با سایت من و زبان از همیشه راحت تر زبان خارجی یاد بگیریم

مسلماً بسیاری از شما طرفدار پروپا قرص فراگیری یک زبان دوم به جز فارسی باشید، اما سردرگم هستید و نمی‌دانید که از کجا شروع کنید؟ به کدام مؤسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف آن کنید؟ این نگرانی‌ها طبیعی است. شاید اطراف تان افراد زیادی را دیده باشید که با وجود رفتن به کلاس‌های آموزشی مختلف و گران قیمت، هنوز هم نمی‌توانند در یک مکالمه‌ی ساده زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … شرکت کنند. این می‌تواند عاملی باشد که امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که شما هم نمی‌توانید دراین را موفق شوید. اما تیم متخصص من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به صورت آنلاین به یادگیری یکی از زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکیه‌ای، چینی و… بپردازید.

وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت‌های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان‌هایی که گفته شد، کمک می‌کند. شما می‌توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. بخاطر داشته باشید که مهم‌ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. این وب سایت با به کارگیری متخصصین زبان‌های خارجی و با استفاده از متدهای روز دنیا به آموزش از صفر تا صد زبان‌های مذکور می‌پردازد.

یکی از مزایای بالقوه ی وب سایت من و زبان این است که با تمرین و تکرار زیاد شما را در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می‌کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه‌ای است که شما می‌توانید هر مدت زمانی که می‌خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. در هر زمان از شبانه روز، ما با شما هستیم، نگران نباشید!

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10350542
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر، مدیریت رشد نقدینگی در اقتصاد کشور در دوره اخیر را در وضعیتی کاملا با ثبات دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت گفت: تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی هم در حوزه صادرات و هم واردات دوبرابر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: با شیب ۲۷ درصدی طی یک‌ماه گذشته، روزانه خرید حمایتی مرغ به هزارتن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۴.۳۶ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به ۴۸۹ میلیون دلار رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است