بین‌الملل 12:10 - 07 اردیبهشت 1403
راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم فلسطین در استان‌های مختلف شهر صعده امروز با شعار «همراه با غزه باعزت... بسیج و آمادگی» برگزار شد.

راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن  در حمایت از غزه

مردم یمن با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، خواهان تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی شدند و فریاد خشم و انزجار خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به دلیل جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین برآوردند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، این استان شاهد راهپیمایی‌های گسترده در بیش از ۲۲ نقطه شهر از جمله میدان رهبر شهید، شعاره، بنی صیاح، الحجله، برازح، آل سالم، جمعه بنی بحر، عرو در بنی بحر، العین در غافره در الظاهر، القهره در الظاهر، ذویب در حیدان، ربوع الحدود در مجز، شهر جاوی، بوصان و بنی عباد در شهرستان مجز، میدان الجرشا در غمر، مرکز منطقه قطابر، مرکز منطقه کتاف بود درحالیکه همچنین راهپیمایی در میدان الخمیس در منبه، میدان مرکز شهرستان شدا، میدان عظله در شهرستان الحشو در بعدازظهر جمعه خواهد بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی‌ها شکست عربی و اسلامی و همدستی رژیم‌ها در قساوت و جنگ نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در طول بیش از ۲۰۰ روز نبرد را با حمایت بی‌حد و حصر آمریکا و غرب محکوم کردند.

آنان با سردادن شعار‌های آزادی و برائت از دشمنان ملت، بر آماده باش و آمادگی کامل برای مبارزه (نبرد فتح موعود و جهاد مقدس) در برابر سه گانه خبیث آمریکا، انگلیس، دشمن و مزدورانشان تاکید کردند.

از جمله شعار‌هایی که داده شد می‌توان به «یمن سرزمین انصار است و فلسطین سرزمین آزادگان است»، «تن‌ها نیستید ما تا پیروزی با شما هستیم»، «در حقوق آمریکا... برای انسان آزادی وجود ندارد»، «آمریکا مادر تروریسم است... و شاهد زندانی شدن دانشجویان»، «آمریکا و فرزندان صهیونیست... جنایتکار هستند»، «جهاد، جهاد... همه مردم آماده هستند» و «ای غزه،‌ای فلسطین... همه یمنی‌ها با شما هستند» اشاره کرد. 

در بیانیه راهپیمایی (با غزه با عزمت... بسیج و آمادگی) بر پایداری افسانه‌ای ملت فلسطین درود فرستاده شد و به تلاش‌های مقاومت فلسطین تبریک گفته شد و جنایات شنیع علیه مردم فلسطین محکوم شد.

در این بیانیه بر اهمیت تداوم رویداد‌ها و فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید شد.

مردم یمن بر ادامه بسیج عمومی و آمادگی گسترده و فارغ التحصیل شدن ده‌ها هزار رزمنده آموزش دیده برای آمادگی در نبرد پیش رو تاکید کردند و بار دیگر خواستار گشایش گذرگاه‌های امنی شدند که امکان دسترسی و مشارکت مستقیم در نبرد را فراهم می‌کند.

در این بیانیه مردم ین ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به دلیل تداوم و عملیات موثر در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس، خواستار ادامه این حملات ویرانگر علیه دشمن شدند.

مردم یمن همچنین تداوم عملیات مجاهدین در داخل سرزمین‌های فلسطینی توسط مبارزان فلسطین و جنبش‌های مقاومت در لبنان و عراق را تبریک گفتند و از ملت‌های عرب و مسلمان و همه آزادگان جهان خواستند تا سلاح تحریم اقتصادی را به دلیل تأثیر آن بر موجودیت دشمن صهیونیستی فعال کنند.

منبع: ایسنا


12050766
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در صورت حمله به رفح کار آسانی را در پیش نخواهد داشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی اتهاماتی که آلمان درخصوص حملات سایبری به روسیه می‌زند، برلین سفیر خود در مسکو را برای رایزنی‌های بیشتر فراخواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین گفت: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش بس منجر شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه تائید کرد رئیس‌جمهور این کشور برای مقابله با تهدید‌های غرب دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرویس‌های امنیتی یمن جزئیات خنثی کردن عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فاش کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کارشناسان اروپایی هشدار دادند افزایش اجاره‌ها و قیمت‌های بالای مسکن، خطر تبدیل‌شدن قاره سبز به یک میدان جنگ مهم را افزایش می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام صهیونیست تایید کرد نخست وزیر این رژیم با اقدامات خود و تهدید حمله به رفح، مذاکرات را پیچیده کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تارنمای خبری آکسیوس افشا کرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آمریکا در همکاری با پلیس این کشور، معترضان هوادار فلسطین را شناسایی می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ریاست اقلیم کردستان تاکید کرد سفر رئیس این اقلیم به ایران حامل این پیام است که اربیل تهدیدی برای ایران نخواهد بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک هفتاد فروند موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه اشغالی جولان سوریه و منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است