اجتماعی 20:26 - 01 مرداد 1396

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از حمله یک قلاده خرس به مرد روستایی در الموت شرقی خبر داد.



به گزارش تسنیم، به نقل از روابط عمومی  اورژانس استان قزوین، پیمان نامدار اظهار داشت: ساعت 17:06 روز گذشته 31 تیرماه اهالی روستای کلایه از توابع روستای معلم کلایه در الموت غربی با تماس‌های مکرر خود با واحد ارتباطات فوریت‌های پزشکی معلم کلایه از حمله یک قلاده خرس به یک مرد سالمند روستایی خبر دادند.



وی با بیان اینکه این مرد در باغ خود مشغول انجام امورات زراعی بوده است، افزود: به سرعت یک تیم عملیاتی از پایگاه فوریت‌های پزشکی معلم کلایه به سمت محل حادثه اعزام شدند و پس از پیمودن مسیر36 کیلومتری صعب‌العبور و کوهستانی بر بالین مرد سالمند روستایی حاضر شدند.



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: این مرد 84 ساله پس از حمله خرس از نواحی دست، پا و شکم آسیب دیده بود و به علت خونریزی شدید در فاز نخست شوک بوده که با کمک  اهالی روستا از چنگال این حیوان جان سالم به در برد.



نامدار گفت: تکنسین‌های اورژانس به سرعت درمان اولیه در محل را برای مصدوم آغاز و پس از هوشیاری، مصدوم را برای درمان تکمیلی و مراقبت‌های ویژه به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی در قزوین منتقل کردند.

9287286
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهران رجبی گفت: جمعیت را باید جوان نگه داشت هر چند که نوع این جوان نگه داشتن کار کارشناسی می‌طلبد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای انباری خانه‌های شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام (ره) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۴۰ دستگاه لوزم خانگی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از یک فروشگاه در شمال تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که به مرکز تجاری تیراندازی کرده بود خبر داد و گفت: شرور سابقه دار در مخفیگاهش دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای شهر تهران گفت: باید دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند را احیاء کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای شهر تهران گفت: باید دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند را احیاء کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است