ورزشی 06:43 - 06 اردیبهشت 1403
دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.

سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره واگذاری سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: به نظرم از این کاسه آب به آن کاسه آب ریختند. تا زمانی که باشگاه‌های ما خصوصی نشوند و بخواهند به بانک‌ها و پتروشیمی بدهند همان آش و همان کاسه است و تغییری صورت نمی‌گیرد. به طور حتم مدیران پرسپولیس را دولت انتخاب می‌کند و سرخپوشان را به ظاهر  واگذار کردند. هیچ اتفاقی نیفتاده است. باشگاه پرسپولیس چه آورده‌ای دارد و فقط ۱۰۰ میلیارد تومان  بدهی دارد و چه انتظاری می‌توانیم از این باشگاه داشته باشیم. به هر حال ما داریم سر‌ ای اف سی  را کلاه می‌گذاریم.  

او افزود: این ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را بفروشند و به بخش خصوصی بدهند و ببینند آنها چه کار می‌کنند. در بین ۱۶ تیم فقط یکی، ۲ تیم خصوصی هستند و بقیه تیم‌ها از سوی دولت حمایت می‌شوند و  به این صورت درست نیست. ما باید از ترکیه یاد بگیریم که چقدر زیبا بخش خصوصی در فوتبالش فعالیت می‌کند. متاسفانه باشگاه پرسپولیس دولتی‌تر از قبل شد. قبلا وزارت ورزش نظارت داشت، اما اکنون می‌بینیم که  این باشگاه به ۶ بانک سپرده شده است.  

سلطانی درباره اینکه قرار است ۵ درصد سهام سرخابی‌ها را به پیشکسوتان بدهند، گفت: باشگاهی که ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، سهامش را می‌خواهند به پیشکسوتان بدهند چه چیزی می‌خواهند به ما بدهند. اگر جیب ما را نزنند شانس آوردیم. همه این‌ها اسم، حرف و کشک است. ۵ درصد سهام ۱۰۰ میلیارد بدهی را می‌خواهند به ما بدهند. پرسپولیس از کجا پول و درآمد دارد که می‌خواهند به ما پیشکسوتان بدهند. هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال زیان ده هستند. 

او ادامه داد: به نظرم اگر کارشناسان و اهالی فن درباره این ۲ باشگاه تصمیم بگیرند خیلی خوب است، اما چند نفر دور هم نشستند و  با هم زد و بند کردند و برای تایید‌ ای اف سی کار‌هایی انجام دادند تا این ۲ باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.  


12050476
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم هندبال پسران جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هواداران تیم فوتبال ایپسویچ تاون پس از قطعی شدن صعودشان به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال وارد زمین بازی شدند و به شادی پرداختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان در مسابقات ماده ۱۰۰ متر رقابت‌های بین‌المللی دبی به مقام پنجم دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی پوشان تفنگ میکس کشورمان در جام جهانی تیراندازی نتوانستند برای کسب مدال رقابت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رئیس فدراسیون فوتبال، خواستار گزارش آسیب‌شناسی از اتفاقات اخیر در ورزشگاه آزادی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان اسکیت کشورمان گفت: ما ورزشکاران حرفه‌ای که در سطح‌های بالایی مسابقه می‌دهیم نیاز به حمایت بیشتری داریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» الوحده در شبی که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت برابر العین به پیروزی دست پیدا کرد و قهرمان لیگ کاپ امارات شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است