ورزشی 08:34 - 07 خرداد 1401

استقلال به جای جشن قهرمانی از الان درگیر نقل و انتقالات شود

ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر قرار باشد فصل آینده هم آبی پوشان برای قهرمانی جنگیده و قصد تکرار قهرمانی را داشته باشند، باید از همین امروز کارشان را در نقل و انتقالات آغاز کنند. خوشبختانه یا متأسفانه در دورانی هستیم که نقل و انتقالات بعد از فصل نه، بلکه در هفته‌های آخر فصل قبل انجام می‌شود.

مربی سابق آبی پوشان بیان داشت: در حالی که این روزها باشگاه استقلال درگیر برگزاری جشن قهرمانی است، برخی تیم‌های رقیب در حال درو کردن ستاره‌های فوتبال و بستن تیم خود برای فصل بعد هستند. به عنوان پیشکسوت این باشگاه به مدیران توصیه می‌کنم از همین امروز برای بستن تیمی قدرتمند جهت تکرار قهرمانی دست به کار شوند که فردا دیر است.

عالمی تاکید کرد: با اینکه استقلال قهرمان شده، اما قطعاً برای فصل بعد تغییراتی باید صورت گیرد تا تیم قوی‌تر از تیم امسال شود. چون حریفان با دورخیزی که انجام می‌دهند حتماً قوی‌تر از امسال در فصل بیست و دوم شرکت می‌کنند.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: دلیل نمی‌شود حالا که بعد از سال‌ها قهرمان شدیم در فصل بعد برنامه‌ای قوی برای تکرار قهرمانی نداشته باشیم و میدان را برای دیگران خالی کنیم. تیم ما ظرفیت تکرار قهرمانی را دارد، منوط به اینکه از همین امروز برای این موضوع برنامه‌ریزی دقیق شود. نباید اجازه دهیم همه ستاره‌های فوتبال جذب یکی دو تیم خاص شوند و دست ما در بازار نقل و انتقالات خالی بماند.

وی اضافه کرد: به عنوان یک کارشناس فوتبال می‌توانم تشخیص دهم نیاز استقلال در کدام پستها می‌باشد، اما صحیح نیست آن را در رسانه بیان کنم چون این را دخالت در کار کادر فنی می‌دانم. فقط به طور کلی می‌گویم چه از نظر فنی و چه از نظر روانی این تیم نیاز به جذب حداقل سه تا چهار بازیکن ستاره و صاحب اسم و رسم دارد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: نمی‌دانم کدام بازیکن استقلال قراردادش به پایان می‌رسد و کدام قرارداد دارد، اما بسیاری از این نفرات هستند که در صورت اتمام قرارداد باید تمدید با آنها در اولویت قرار بگیرد؛ و امیدوارم تحرکات نقل و انتقالاتی این باشگاه هم هرچه زودتر آغاز شود. هواداران پر تعداد باشگاه حق دارند از امروز دغدغه تکرار قهرمانی در فصل آینده و نقل و انتقالات را داشته باشند. هرچند باید به تیم مدیریتی آجورلو و مجیدی که موفق به قهرمانی با استقلال شدند اعتماد کرد، اما این نگرانی‌ها هم چندان بی مورد نیست.


11575454
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است