بین‌الملل 10:12 - 10 اردیبهشت 1396
هزاران نفر از مردم آمریکا در صدمین روز ریاست‌ جمهوری «دونالد ترامپ» در اعتراض به سیاست‌های وی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش پارسینه، هزاران نفر از مردم آمریکا در یکصدمین روز ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را به رویکرد دولت ترامپ در خصوص مسئله تغییرات آب و هوایی اعلام کنند.
 
لئوناردو دی کاپریو در تظاهرات ضد ترامپ

 


البته دونالد ترامپ امروز در کاخ سفید در واشنگتن نیست و برای برگزاری مراسم یکصدمین روز ریاست‌جمهوری خود به پنسیلوانیا رفته است.این اعتراضات که تنها در واشنگتن حدود ۱۵ هزار نفر را به خیابان‌ها کشانده است، در انتقاد از رویکرد دولت ترامپ در خصوص موضوع تغییرات آب و هوایی انجام گرفته است.
 
لئوناردو دی کاپریو در تظاهرات ضد ترامپ 


بسیاری از هنرمندان از جمله لئوناردو دی کاپریو در این تظاهرات ضد ترامپ و سیاستهایش شرکت داشتند.
 

9055416
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت که اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک گردشگر ترکیه‌ای با حمله به یک پلیس صهیونیست در قدس اشغالی او را مجروح کرده و خود نیز به دست نیروی پلیس مورد هدف قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صهیونیست‌ها فاش کردند به دلیل فشاری که ارتش صهیونیستی به سربازان زن میاورد، اکنون ارتش شاهد حملات متناوب پانیک و غش‌های بی‌گاه این سربازان هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) توافقی را که منجر به توقف جنگ و خروج اشغالگران از غزه نشود، نمی‌پذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی اعلام کرد در حمله با چاقو در نزدیکی یک ایستگاه مترو در لندن چهار نفر زخمی شده و مهاجم بازداشت شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع فلسطینی از نتایج دیدار جنبش‌های حماس و فتح در چین در خصوص تحولات فلسطین به ویژه تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه الجزیره قطر شب گذشته تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه هاروارد در اقدامی نمادین به نشانه همبستگی با مردم غزه قابلمه‌های حاوی غذای سنتی فلسطین«مقلوبه» را برگرداندند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه هاروارد در اقدامی به نشانه همبستگی با مردم غزه که به دلیل محاصره نظامیان صهیونیست قحطی و گرسنگی را تجربه می‌کنند در اقدامی نمادین قابلمه‌های حاوی غذای «مقلوبه» را برگرداندند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است