بین‌الملل 21:58 - 30 فروردین 1403
یک رسانه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش داد که ارتش آمریکا هزاران موشک را پس از حمله ایران به اسرائیل ارسال کرده است.

رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد

سازمان پخش رژیم صهیونیستی (کان) اعلام کرد که ارتش آمریکا کار انتقال هزاران موشک را پس از حمله ایران و برای تجهیز دوباره نیروی هوایی اسرائیل آغاز کرده است.

منابع آگاه اطلاعاتی مهرماه گذشته نیز اعلام کردند که آمریکا از پایگاه‌های العدید قطر، قبرس، یونان و راماشتاین آلمان مخرب‌ترین نوع بمب‌ها از طریق هواپیما‌های ترابری خود را به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرده است.

بر این اساس، آمریکا بمب‌های GBU و GBU ۳۱ از طریق هواپیما‌های ترابری خود را به اسرائیل منتقل کرد. بمب‌های یاد شده مخرب‌ترین نوع مهماتی بوده که تاکنون برای تخریب مناطق مسکونی و زیرساخت‌های غزه به کار رفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیما‌های جنگنده خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

منبع: ایرنا


12048572
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در بازار جهانی برای سومین روز پیاپی روند کاهشی داشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان نوار غزه در گفت‌وگو با «ان‌بی‌سی نیوز» از معترضان به جنگ رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا قدردانی کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمریکا و مقامات اروپایی از امارات متحده عربی می‌خواهند مانع از دور زدن تحریم‌های روسیه شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روسیه همزمان با سیل کمک تسلیحاتی غرب به اوکراین، میزان تولید تسلیحات خود را افزایش داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه ترکیه از تصمیم آنکارا برای حمایت از شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره‌شمالی به شدت به اعمال تازه‌ترین دور تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه تهران انتقاد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی بار دیگر بر ادامه جنگ غزه حتی پس از توافق با حماس برای تبادل اسرا خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که حماس به زودی به پیشنهاد صلح رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» امارات که پیش‌بینی می‌کند در روز‌های آینده مجددا شاهد بارش‌های شدید باشد، از شهروندان خود خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس اعلام کرد همچنان در حال بررسی پیشنهاد جدید آتش‌بس و تبادل اسرا است که میانجی‌ها ارائه کرده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است