اجتماعی 19:29 - 09 فروردین 1403
رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.

لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز

سرهنگ داوود معظمی گودرزی با بیان اینکه اغلب اوقات کارت پس انداز افراد همان کارت بانکی است که خرید روزانه با آن انجام می‌دهند و مجزا نیست، گفت: خواهشی که از هموطنان عزیز دارم این است که در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار توجه بیشتری به کارت بانکی خود داشته باشند.

وی افزود: افراد توجه کنند که کارت بانکی را خودشان بکشند و رمز را خودشان وارد کنند، اگر به هر دلیلی شک کردند که کارت آن‌ها ممکن است در معرض کپی کردن قرار بگیرد باید در اولین دستگاه خود پرداز رمز خود را تغییر دهند.


12042600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» توکلی گفت: سازمان بهزیستی خط مشاوره ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲شب خدمات رایگان مشاور تلفنی به آحاد مردم ارائه می‌دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودرو‌های برقی به کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور بر تقویت ارتباط قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‌ها و نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی تأکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با قدردانی از حمایت اقشار مختلف مردم از طرح نور، گفت: انتظامی کشور با تکیه بر معنویت و تقوای کارکنان خود و به پشتوانه حمایت‌های مردمی در عرصه مبارزه با بی حجابی پیش قدم است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس در یادداشتی به مناسبت هفته سلامت، وجوه مهم سلامت را برشمرد و بر نقش خانواده در سلامت افراد تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است