استانی 00:33 - 22 تیر 1399
ایسنا/بوشهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، از اهدای یک باب مغازه واقع در مجتمع تجاری پارسیان دلوار از توابع شهرستان تنگستان استان بوشهر توسط طلبه نیکوکار خانم حسینی کیا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی، درباره نحوه واگذاری این مغازه گفت: روز گذشته با حضور جمعی از معاونین، خانم حسینی کیا و همسرشان در مجتمع تجاری پارسیان حضور یافتیم و این باب مغازه توسط ایشان به حوزه اهدا شد و سند و کلید این باب مغازه تحویل گردید.

اسماعیلی ادامه داد: خانم حسینی کیا طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) بوشهر است که در اقدامی نیکوکارانه تصمیم گرفت مهریه خود را که از سوی همسرشان به ایشان اهدا شده بود به حوزه علمیه خواهران استان اهدا و آن را وقف حوزه نماید.

حجت الاسلام اسماعیلی تعداد طلاب حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر را ۲ هزار نفر شمرد و اظهار کرر: از این تعداد هزار و ۳۰۰ طلبه در حال تحصیل و ۷۰۰ نفر نیز طلاب دانش آموخته هستند.

انتهای پیام 


10613881
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است