استانی 13:15 - 10 مهر 1399
ایسنا/مرکزی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: ۱۱ پروژه عمرانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا در استان مرکزی عملیاتی شده است.

اجرای ۱۱ پروژه عمرانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا در استان مرکزی

سعید محمد روز پنجشنبه دهم مهر در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک، اظهار کرد: علیرغم اینکه دشمن فشار زیادی به کشور وارد می‌کند تا مردم را ناامید و بی انگیزه کند، اما بر خلاف میل آنها امروز کشور تبدیل به پایگاه بزرگ عمرانی شده به طوری که تنها قرارگاه خاتم ۲۸۵  پروژه در سطح کشور دارد و کارکرد قرارگاه هر ساله نسبت به سال ماقبل دوبرابر می شود.

وی افزود: در استان مرکزی تا به امروز ۱۱ پروژه توسط قرارگاه تکمیل شده است، در شهر اراک با توجه به اعلام نیاز از سوی شهردار و شورای شهر تقریبا از دو سال پیش قرارگاه به صورت جدی فعال شد و حاصل آن تکمیل تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع)، تقاطع غیرهمسطح میدان ورزش و آزادگان و تقاطع غیرهمسطح شریعتی بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تصریح کرد: امروز نیز تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی که ۶ سال نیمه کاره مانده بود توسط قرارگاه در مدت زمان کوتاهی تکمیل شد.

محمد ادامه داد: تفاهم نامه طرح و ساخت برای پنج پروژه جدید در اراک نیز امروز به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در یک دوره ۳۶ ماهه منعقد می‌شود.

وی بیان کرد: در انتهای آبان آزادراه کنارگذر جنوبی تهران که بخشی از آن از استان مرکزی عبور می کند آماده افتتاح است، همچنین آزادراه در اراک خرم آباد حدفاصل بروجرد تا خرم آباد تا آذرماه افتتاح می شود،  قسمتی از این پروژه که در استان مرکزی است مشکلاتی در خصوص تملک اراضی دارد که اگر این مشکلات هم رفع شود بخش اراک تا بروجرد نیز عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام


10743433
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است