اجتماعی 14:22 - 21 آبان 1397
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 خبر داد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از توسعه آموزش غیرمتمرکز ترافیکی برای دانش آموزان غرب پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان به ویژه کودکان منطقه 5 از آموزش‌های غیر متمرکز ترافیکی که با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه تشکیل شده، بهره‌مند می‌شوند.

توسعه آموزش غیرمتمرکز ترافیکی دانش آموزان غرب پایتخت

به گزارش ایسنا، محمد باقر اسدی در تشریح توسعه آموزش‌های ترافیک در منطقه 5 گفت: کلاس آموزشی غیر متمرکز با همکاری اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور منطقه با تاکید بر فرهنگ سازی، اهمیت و تاثیر آموزش قوانین و رفتارهای ترافیکی، در سرای محلات منطقه 5 تشکیل می‌شود.  



وی افزود: در این کلاس‌ها، کودکان با دریافت بسته‌های تشویقی، از وظایف پلیس و همیار ترافیک مطلع شده و با هدف بالا بردن آگاهی عمومی دانش آموزان منطقه، شناسایی کاربرد قوانین ترافیکی و نهادینه شدن آن در جامعه، مسابقاتی در این خصوص انجام می شود.    



اسدی تاکید کرد: فرهنگ سازی ترافیکی به ویژه برای مخاطبین کودک بسیار موثر بوده و با گسترش این گونه آموزش‌ها با همکاری پلیس راهور، می‌توان برای رسیدن به تحقق شهر پاک برنامه ریزی کرد.  



بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، اسدی ادامه داد: آموزش ها با موضوعاتی نظیر وظایف همیاران پلیس، آشنایی با علایم ترافیکی، ایمنی در حرکت خودروها، آشنایی با زمان و شیوه توقف عابرین پیاده، شناخت چراغ راهنمایی و ... بوده که پیش بینی شده تا آخر سال تحصیلی در همه مدارس منطقه، سرای محلات و خانه‌های کودک اجرایی شود.

انتهای پیام


9971264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است