سیاسی 13:14 - 28 مرداد 1398
/گرامیداشت سالروز نامگذاری روز جهانی مسجد/
یک کارشناس مسائل فلسطین گفت: فلسطین آزاد می‌شود اما نه با معجزه، بلکه به دست اهل مسجد و مؤمنین.

رویوران: فلسطین به دست اهل مسجد و مؤمنین آزاد می‌شود

به گزارش ایسنا، حسین رویوران در نشستی به مناسبت فرارسیدن سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی که بنا به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری اسلامی، روز جهانی مسجد ( 30 آگوست - 30 مرداد ماه ) نامگذاری شده است با اشاره به اهمیت این مسجد در میان مسلمانان به عنوان اولین قبله مسلمانان اظهار کرد: علاوه بر این معراج پیامبر به سوی معبود در حالی که مکه به قبله مسلمانان تعیین شده بود از  مسجدالاقصی انجام شد و این تاکید خداوند بر حفظ و مورد اهمیت بودن آن را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: جمعیتی که امروز در اسرائیل وجود دارد بیشترین جمعیت در تاریخ حضور یهودیان در این سرزمین است و کل جامعه اسرائیل در حالت آماده باش نظامی قرار دارند و این ویژگی‌ها همان است که خداوند در قرآن وعده آنها را داده است. اما خداوند هم زمان در قرآن کریم خبر می‌دهد که فلسطین آزاد می شود اما نه با معجزه، بلکه به دست اهل مسجد و مؤمنین.

رویوران گفت خوشحالیم که با انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی، جامعه، رهبران و نظام سیاسی ایران ابزاری برای کمک به تحقق تقدیر خداوند قرار گرفته است و حامی جبهه مقاومت است. افتخار بزرگی است که از برادران‌مان در خط مقدم جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام


10212640
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است