اقتصادی 17:56 - 10 فروردین 1403
کارشناس مسکن گفت: دست دلالان و سوداگران با راه اندازی سامانه خودنویس کوتاه و بازار اجاره به سمت ثبات هدایت می شود.

دست دلالان و سوداگران با راه اندازی سامانه خودنویس کوتاه شد

غلامی  کارشناس مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولت برای بهبود وضعیت بازار مسکن به شمار می رود گفت: از بهمن ماه که اجرای این طرح در دستور کار دولت قرار گرفته است ما شاهد کاهش قیمت ها در برخی از مناطق و تثبیت قیمت های اجاره  هستیم.

وی افزود: بازار اجاره نویسی با راه اندازی سامانه خودنویس از دست دلالان و سوداگران خارج شده و این بازار صرفا یکی از با استفاده از ظرفیت های متقاضیان توانسته است به سمت ثبات برود‌.

کارشناس مسکن اظهار کرد: رایگان شدن کد رهگیری و عدم پرداخت حق الزحمه با راه اندازی این سامانه باعث شده که این بازار تا حدودی از سوی دلالان و سوداگران خارج شود.


12042848
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اتاق ایران گفت: کشورمان دهمین تولیدکننده بزرگ معدنی با تولید ۶۸ نوع مواد معدنی است و دارای ۶ هزار معدن فعال در دنیا است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تازه‌ترین آمار منابع آبی کشور نشان می‌دهد که ۶۴ درصد مخازن سدهای کشور پرشدگی دارند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نقشه‌برداری گفت: در کشورمان نیاز به اطلاعات مکانی بسیار اهمیت دارد و اطلس سرمایه‌گذاری بر پایه اطلاعات مکانی و نقشه‌برداری کشور تهیه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: بزرگترین بدهکاران، صنعت پتروشیمی و بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی اعلام کرد: تورم دوازده‌ماهه شاخص بهای تولیدکننده از ۳۷.۳ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به ۳۱.۲ درصد در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ کاهش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در فروردین‌ با رشد ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز ۲۴ میلیون مگاوات ساعت عبور کرده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان راهداری گفت: از ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور حدود ۴۳۰ نقطه برطرف شده و ۴۶۰ نقطه باقی مانده که تا پایان سال برطرف می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای طرح راننده محوری نکاتی را مطرح کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز نهم اردیبهشت، شاخص کل بورس ۳۷۴ واحد افت یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است