گوناگون 14:16 - 20 مرداد 1399
امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت علم، هر روز شاهد محصولات جدیدتری هستیم که پای در زندگی روزمره ما باز می‌کنند و در نهایت باعث ساده‌تر شدن و البته مدرن‌تر شدن آن می‌شوند.

راهنمای خرید محصولات هوشمند شیائومی

به گزارش ایسنا، بنابراعلام الوشیائومی، یکی از برندهایی که در چند سال اخیر پیشرفت شگرفی در ارائه محصولات هوشمند داشته، شیائومی بوده که البته قبل از خرید باید با کارکرد و شیوه استفاده از آن‌ها آشنا شوید تا خرید راحت‌تری را تجربه کنید.

در این متن به سراغ چند مورد از محبوب‌ترین محصولات هوشمند شیائومی رفته‌ایم و در مورد نحوه استفاده از آن‌ها و کارایی که دارند، صحبت می‌کنیم.

اسکوتر برقی شیائومی

یکی از محبوب‌ترین لوازم هوشمند هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان، اسکوترهای برقی شیائومی است. با این که برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که حتی برخی از آن‌ها انحصارا به تولید اسکوتربرقی می‌پردازند اما خرید اسکوتر برقی شیائومی از سایر برندها بیشتر است چون هم کارایی خوبی دارد و هم با قیمت مناسب‌تری در بازار عرضه می‌شود.

در سال ۲۰۱۵ بود که یکی از محبوب‌ترین اسکوترهای برقی بازار به نام ناین بات مینی شیائومی عرضه شد. یک تیم تخصصی رباتیک به کمک سیستم‌های هوش مصنوعی و استفاده از تکنولوژی هوشمند محافظت از محیط‌زیست، توانستند یک اسکوتربرقی ۱۳ کیلوگرمی را بسازند که طراحی بی‌نظیر آن همه را شگفت زده کرد.

برای استفاده درست از این دستگاه، تنها لازم است کمی به سمت جلو متمایل شوید و می‌بینید که سنسورهای دستگاه سریعا تایرها را به چرخش در می‌آورند و شما حرکت می‌کنید.

این اسکوتر برقی نه تنها برای مسیرهای صاف و هموار، بلکه برای مسیرهایی که شیب ۱۵ درجه هم دارند، مناسب است که البته گاهی برای شیب‌های بیشتر هم پاسخگو خواهد بود.

شیائومی به همین مدل بسنده نکرد و حتی مدل های تاشو هم به بازار عرضه کرد که یکی از برترین مدل‌های آن، اسکوتر برقی میجیای شیائومی بود. بدنه آلومینیومی از جنس هواپیمای این محصول، همراه با طراحی فوق‌العاده و وزن کم باعث شد تا به سرعت جایگزین مدل‌های قبلی شود.

ساعت هوشمند شیائومی

خرید ساعت هوشمند شیائومی هم نیازمند دانستن نکاتی است که بتوانید از میان مدل‌های موجود، بهترین را برای خود انتخاب کنید. اولین نکته‌ای که باید توجه کنید، اصل بودن آن است.

نسخه‌های تقلبی این ساعت‌ها با قیمتی برابر با قیمت ساعت اصل به فروش می‌رسند اما تقلبی هستند. از کجا بخریم؟ از فروشگاه‌های معتبر برای خرید محصولات شیائومی استفاده کنید. فروشگاه‌هایی که نمایندگی شیائومی را در ایران دارند.

نکات دیگری که باید به آن توجه کنید به شرح زیر است:

. رنگ بسته‌بندی محصول با رنگ محصول داخل جعبه یکی باشد.

. مشخصات دقیق محصول را بخوانید و مشخصات باید با خود محصول یکی باشد؛ مثلا به رنگ صفحه نمایش دقت کنید.

. پین‌های مربوط به شارژ را چک کنید.

این موارد با این که موارد ساده‌ای هستند، اما به شما کمک می کنند بتوانید محصولات تقلبی را از اصل تشخیص دهید. ساعت‌های هوشمند شیائومی به دلیل قیمت فوق‌العاده مناسب و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته که ئل میجیا کوارتز یکی از بهترین انواع آن است که یک ساعت هوشمند هیبریدی است.

این ساعت ظاهری کلاسیک دارد و می‌تواند تا عمق ۳۰ متری آب را تحمل کند. بدنه این ساعت از فولاد ضد زنگ و بند آن از چرم ایتالیایی است که ترکیب آن‌ها باعث شده تا با محصولی شیک و خارق‌العاده از نظر کیفیت، طرف باشیم.

هندزفری شیائومی

شاید همه به سراغ گوشی‌های محبوب و با تکنولوژی به روز شیائومی بروند اما خرید هندزفری شیائومی یکی از محصولاتی است که کمتر به آن پرداخته می‌شود.

از زمانی که هندزفری های بلوتوثی پا به عرصه رقابت در بازار گذاشتند، با قیمت‌های عجیب و غریبی روبرو شدیم که در نهایت شیائومی با یک پنجم قیمت آن‌ها توانست بازار را در دست بگیرد. چطور هندزفری بلوتوثی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

. جعبه محصول را به دقت بررسی کنید. حتی یک غلط املایی کوچک می‌تواند نشان از تقلبی بودن آن باشد.

. حتما بسته‌بندی محصول را پلمپ شده بخرید.

. لوگو و نوشته‌های روی جعبه باید کاملا خوانا باشند.

یکی از بهترین مدل‌های هندزفری ارائه شده، هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air ۲S است که تنها ۵۰ گرم است و از سنسورهای مادون قرمز استفاده می کنند به طوری که اگر پوشیده شوند، به هدفون دستور داده می‌شود موسیقی یا هر چیزی که در حال گوش دادن به آن هستید، قطع شود.

همچنین تکنولوژی ENC که فناوری حذف نویز محیط است، کمک می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید.

در نهایت باید به یک فروشگاه معتبر برای محصولات شیائومی مراجعه کنید. فروشگاهی که هم گارانتی به شما ارائه کند و هم اگر مشکلی برای محصول شما پیش آمد، خدمات پس از فروش مناسب داشته باشد.

الو شیائومی به دلیل فراهم کردن شرایط مناسب برای خریداران و دادن مشاوره و خدمات پیش از خرید، می‌تواند به شما کمک کند تا یک خرید لذت‌بخش و مطمئن را تجربه کنید.

همچنین می‌توانید از قدرتمندترین خدمات پس از فروش این شرکت که به مشتریان داده می‌شود، بهره‌مند شوید چون فروشگاه الو شیائومی به‌صورت تخصصی و متمرکز، روی برند شیائومی کار می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی


10660468
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است