گوناگون 15:19 - 13 آذر 1395
معاون رئیس سازمان دامپزشکی مطرح کرد:
کرج - معاون رئیس سازمان دامپزشکی گفت: تولیدات موسسه رازی نقش به سزایی در ریشه کنی و کنترل انواع بیماری ها در کشور داشته است.

نقش موثر تولیدات موسسه رازی در ریشه کنی و کنترل بیماری ها

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود هاشم زاده ظهر شنبه در دیدار رسمی رییس شرکت KBNP کره جنوبی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که با انعقاد تفاهنامه میان این شرکت و موسسه رازی همراه بود، گفت: سازمان دامپزشکی از سیاست های سازمان جهاد کشاورزی و موسسه رازی در زمینه تولید انواع واکسن حمایت می کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد همکاری بین موسسه رازی، شرکت کره ای KBNP و بخش خصوصی داخلی اتفاق فرخنده ای است که باید به فال نیک گرفته شود.

وی افزود: مردم ایران به واسطه خرید محصولات مختلف کره ای نسبت به این کشور خوشبین هستند و به محصولات کره ای دید مثبتی دارند.

افزایش همکاری در حوزه تولیدات بیولوژیکی میان ایران و کره جنوبی

وی اضافه کرد: تا کنون هیچ تعاملی بین ایران و کره برای خرید و فروش محصولات بیولوژیک از جمله انواع واکسن  صورت نگرفته که امید است تفاهم نامه امروز بابی برای افزایش این تعاملات باز کند.

معاون رئیس سازمان دامپزشکی کشور توضیح داد: امیدواریم واکسن های وارداتی کره  مانند سایر محصولات  وارداتی این کشور جای خود را در کشور باز کنند و مورد استقبال واقع شوند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه فعالیت موسسه رازی ابراز کرد: موسسه رازی به عنوان  یکی از اولین موسسات تولید واکسن در جهان شناخته شده است.

نقش تولیدات موسسه رازی در کنترل بیماری های دام و طیور

وی تاکید کرد: تولیدات موسسه  رازی نقش به سزایی در ریشه کنی و کنترل انواع بیماری ها در کشور داشته است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تولیدات این موسسه در زمینه کنترل بیماری های دام و طیور نیز نقش به سزایی داشته است.

هاشم زاده خاطر نشان کرد: امیدواریم تفاهم نامه موسسه رازی با بخش خصوصی و شرکت کره ای دامنه دار باشد و نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: سازمان دامپزشکی از این همکاری ها استقبال می کند و امیدوار است این همکاری ها چه در زمینه تولید و چه در زمینه تحقیقات هر روز گسترده تر شود.


8441732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است