ورزشی 07:33 - 30 مهر 1398
ستاره ایرانی السیلیه با دو گلی که در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند عنوان بهترین بازیکن هفته را به دست آورد. رامین رضاییان هم در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گرفت.

انصاری‌فرد بهترین بازیکن هفته لیگ قطر/ رضاییان در جمع بهترین‌ها

به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، دو بازیکن ایرانی که در لیگ ستارگان قطر بازی می کند هفته بسیار خوبی را تجربه کردند. کریم انصاری فرد در دیدار برابر الوکره توانست دبل کند تا تیمش با 3 گل به پیروزی برسد. انصاری فرد هم به عنوان بهترین بازیکن هفته هفتم لیگ ستارگان قطر انتخاب شد.

روزنامه استاد الدوحه در ستایش از این بازیکن ایرانی نوشت: "انصاری فرد از همان دیدار آغازین نشان داد که خرید خوبی برای السیلیه است. او در دیدار برابر الوکره عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و دو گل به ثمر رساند تا زمینه را برای پیروزی تیمش مهیا کند".

این روزنامه در ادامه نوشت: "انصاری فرد با این بازی های خوبی که به نمایش می گذارد ثابت کرده که خرید خوبی برای تیمش بوده است. او در بازی حساس برابر الوکره نه تنها دو گل به ثمر رساند بلکه با ضربه سر خود هم تیمی‌اش را در موقعیت گل قرار داد تا السیلیه یک پیروزی قاطع را به دست آورد. او با این دو گل 5 گل شده و خود را به صدر جدول بهترین گلزنان نزدیک کرده است".

در صدر جدول بهترین گلزنان بونجاح و علاء‌الدین حضور دارند که هر کدام 6 گل به ثمر رسانده‌اند.

و اما در ترکیب بهترین بازیکنان هفته نام رامین رضاییان هم به چشم می آید. این بازیکن ایرانی هم در دیدار تیمش برابر الاهلی که با تساوی دو بر دو به پایان رسید هر دو گل را به ثمر رساند تا بهترین مدافع راست هفته لقب گیرد.

در ترکیب بهترین ها انصاری فرد هم عنوان بهترین مهاجم هفته را به دست آورد.

انتهای پیام


10272592
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است