گوناگون 09:05 - 02 اسفند 1395
معاون وزیر علوم:
معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در این دولت به همه تشکل های دانشجویی اعم از منتقد و غیرمنتقد دولت یک نگاه می شود

در این دولت به همه تشکلهای منتقد و غیرمنتقد یکسان نگاه می شود

 سید ضیاء هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تشکل های  دانشجویی دولت ساخته گفت: ما در وزارت علوم از همه تشکل های دانشجویی با رویکردهای مختلف حمایت می کنیم، هیات های نظارت در دانشگاه ها نیز همین رویکرد را دارند.

وی ادامه داد: درعین حال برخی معتقدند باید خودشان در دانشگاه باشند که ما این رویکرد را قبول نداریم و معتقدیم تشکل های مختلف دانشجویی باید در دانشگاه ها حاضر باشند.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: قبل از این دولت محدودیت هایی برای تشکل های دانشجویی وجود داشت که باعث یک سویه شدن آنها شده بود.

وی افزود: در این دولت به همه تشکل های دانشجویی اعم از منتقد و غیرمنتقد دولت یک نگاه می شود و این مساله باعث شده تنوعی از تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها وجود داشته باشد و همین درست بوده، قانون نیز همین را خواسته است.

هاشمی ادامه داد: اما مطالباتی غیر از این وجود دارد، برخی فکر می کنند که اگر غیر خودشان کسی باشد، نباید به آنها مجوز داده شود و این نگاه زیاده خواهانه و غیرقانونی است و توصیه ما این است که تشکل ها از تنوع استقبال کنند.


8831111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است