فرهنگی‌هنری 10:51 - 09 اردیبهشت 1396
پوستر فیلم سینمایی«برادرم خسرو»به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه کنندگی سعید ملکان در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

پوستر اصلی فیلم«برادرم خسرو» رونمایی شد



به گزارش خبرگزاری فارس، پوستر اصلی فیلم همزمان با اکران عمومی فیلم، رونمایی شد. «برادرم خسرو» نخستین ساخته بلند سینمایی احسان بیگلری از 20 اریبهشت ماه در سرگروه کورش ،نمایش عمومی اش را آغاز خواهد کرد.



همزمان با اکران عمومی،پوستر اصلی فیلم با طرحی از محمد روح الامین رونمایی شد.

 



 این فیلم سینمایی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرحضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی این جشنواره شد.«برادرم خسرو»توانست  توجه بسیاری ازمخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند ودر جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد.



 در خلاصه داستان «برادرم خسرو» به قلم احسان بیگلری و پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که مبتلا به اختلال دوقطبی است باید مدتی را در خانه برادر بزرگتر خود سپری کند. شهاب حسینی، ناصر هاشمی،هنگامه قاضیانی،بیتا فرهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/ 


9051111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سینمایی اولویت‌های تولید آثار سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن در سال ۱۴۰۳ را در در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی اعلام کرد. محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان...
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم پاسداشت سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان همزمان با رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» به همت شبکه مستند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حسین‌نژاد گفت: امسال تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره طنز پهلو ۱۱۲۹ اثر بود که در مجموع، استان تهران بیشترین آثار ارسالی را داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت روز معلم، معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران بازدید کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مسعود ده نمکی، در یکی از مصاحبه‌های خود درمورد جریان‌ساز بودن مرحوم طالب‌زاده توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی از آمادگی صداوسیما برای ثبت و به تصویر کشیدن دستاورد‌های افتخارآمیز وزارت نیرو در قالب تولیدات ماندگاری، چون مجموعه‌های نمایشی سخن گفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی از آمادگی صداوسیما برای ثبت و به تصویر کشیدن دستاورد‌های افتخارآمیز وزارت نیرو در قالب تولیدات ماندگاری، چون مجموعه‌های نمایشی سخن گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است