اقتصادی 15:57 - 29 فروردین 1403
قیمت جدید پژو پارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت جدید پژو پارس اعلام شد

بر اساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

 

 

قیمت جدید


12048255
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران گفت: از ۱۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا به امروز ۷۷ درصد از آنها موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در 18 استان کشور طرح کلید به کلید و کلید به زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرایی شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد کشور گفت: در سال گذشته ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد ثبت شده است و برای امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش پیدا کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی کشور در حال حاضر با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ ماهانه ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش ارزش معاملات سهام و حق تقدم به زیر ۳ همت و بی رمقی و کم تحرکی در تابلوی معاملات مشهود است.  
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت گفت:در دو سال اخیر رشد ۶۰ درصدی در تولید نفت کشور رخ داد که این دستاورد حاصل برنامه‌ریزی در دولت سیزدهم در بخش نفت بوده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: حجم تجارت ایران و کوبا در سال‌های اخیر به طور پیوسته افزایش داشته و در سال ۲۰۲۲ تجارت دو کشور بیش از ۲۴۳ میلیون دلار بوده در حالی که این رقم در سال ۲۰۲۰، ۲۱۰ میلیون دلار بوده است
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در جریان معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی کاهش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: بنا داریم در کمتر از ۳ سال آینده ۱.۴ میلیارد فوت مکعب متان را به شبکه سراسری و +C2 را به به مصرف خوراک پتروشیمی‌ها برسانیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است