علمی فناوری 14:51 - 04 اردیبهشت 1403
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با هماهنگی وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است.

اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده‌اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.  

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.  

رئیس سازمان سنجش کشور در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

پور عباس همچنین گفت: افراد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.


12049991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» هواوی با تراشه‌ی اختصاصی Kirin در تکاپوی رقابت با غول‌های صنعت فناوری ازجمله اینتل و اپل است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشخصات فنی پوکو F6 پرو در گیک‌بنچ فاش شد؛ این گوشی پردازنده‌ی پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تبلت جدید HTC با تراشه‌ی Unisoc T606، باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۱۴ عرضه شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» چین امروز با موفقیت کاوشگر Chang'e-6 را به فضا پرتاب کرد و مأموریتی جسورانه را برای جمع‌آوری حدود ۲ کیلوگرم نمونه از سمت دور ماه نسبت به زمین آغاز کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین مدرسه فریلنسری در کشور به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری راه‌اندازی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: نرخ چاقی دانش‌آموزان به ۳۳ درصد رسیده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رضا مراد صحرایی گفت: نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و امروز اجرای این نقشه یک تکلیف ملی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک متخصص طب سنتی گفت: مداومت در مصرف موضعی شیر باعث بهبود تیرگی زیر چشم می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رویکرد ما در دوره ابتدایی بازی محوری است؛ برخی از مدارس را برای آموزش مجهز کرده‌ایم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با قرارگیری تمامی ماهواره‌های هابل نتورک در مدار، دستگاه‌های عادی می‌توانند روزانه چندین ساعت اتصال بلوتوث ماهواره‌ای داشته باشند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است