اجتماعی 11:32 - 05 بهمن 1395
عضو شورای اسلامی شهر تهران
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره موضوعاتی که هیأت امنای ساختمان پلاسکو مطرح کرده بودند، اظهار داشت: من مخزن گازئیل ادعا شده در طبقات بالا به هیچ وجه صحت نداشته ولی منبع آب آتش‌نشانی و منبع آب شرب بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،  احمد مسجدجامعی در جلسه‌ای که با کسبه پلاسکو داشته است اظهار داشت: مواردی که اعلام می‌شود از طرف هیأت امنای ساختمان پلاسکو بوده است.

وی افزود: بر این اساس هیچ تولیدی در ساختمان پلاسکو نبوده است و ابزار تولیدی چندانی در ساختمان باقی نمانده است.

وی افزود: مخزن گازوئیل ادعا شده در طبقات بالا به هیچ وجه صحت نداشته ولی منبع آب آتش‌نشانی و منبع آب شرب وجود داشته است.

مسجد جامعی گفت: شغل پلاستیک‌فروشی در کل مجموعه ساختمان پلاسکو نبوده است هر چند که اسم ساختمان پلاسکو بوده است. 

وی با اشاره به اینکه داخل راهروها و راه‌پله‌ها به هیچ وجه انبار کالا نبوده است، گفت: فقط یک بار شورای ساختمان بعد از بازدید ‌آتش‌نشانی اخطاریه در مورد ضرورت ایجاد پله فرار داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: این اخطاریه توسط شورای ساختمان به نماینده مالک در طبقه چهاردهم ساختمان که در سر مالک (بنیاد مستضعفین) بوده است تقدیم داده شده است.

مسجد جامعی یادآور شد: آتش‌نشانی یک بار در چند ماه گذشته بازدید از ساختمان داشته وضعیت شیر و شلنگ آتش‌نشانی ساختمانی را قابل قبول اعلام کرده بود ولی نقص اصلی را نداشتن پله فرار عنوان کرده بود. 

وی یادآور شد: آتش‌نشان‌ها بر اساس اعلام هیأت مدیره ساختمان انصافاً نهایت فداکاری و همکاری و شجاعت را در این کار به خرج دادند. 


8707482
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای انباری خانه‌های شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام (ره) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۴۰ دستگاه لوزم خانگی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از یک فروشگاه در شمال تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که به مرکز تجاری تیراندازی کرده بود خبر داد و گفت: شرور سابقه دار در مخفیگاهش دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای شهر تهران گفت: باید دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند را احیاء کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای شهر تهران گفت: باید دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند را احیاء کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است