استانی 21:11 - 04 مهر 1400
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین:
ایسنا/اردبیل نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهم‌ترین رسالت ما حفاظت از خون شهدا است.

مهم‌ترین رسالت ما حفاظت از خون شهدا است

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی ۴ مهر در اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین حسینی تجلی‌گاه ارزش‌های آسمانی و بشری» تصریح کرد: افکار و اندیشه‌های شهدا نشئت‌گرفته از مسیر سیدالشهدا است و شهدا مسیر امام حسین (ع) را انتخاب کرده و در این مسیر حرکت کردند.

وی با بیان اینکه شهدا با بصیرت بودند، تصریح کرد: شهدا از جان خود گذشتند و با فداکاری و ایثارگری شهید شدند و امروز ما به خودمان می‌بالیم که در ایران اسلامی زندگی می‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان اگر خودش را به جایی برساند که در آنجا خدا را ببیند، حتماً از بند دنیا آزاد خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه سفارش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استفاده از جوانان متدین، فاضل، اندیشمند و ولایی است، افزود: باید با تمام وجود به فرمایشان مقام معظم رهبری توجه و عمل کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در همه زمینه‌ها همفکری کرده و با ضرب افکار به فکر خدمت بیشتر برای نظام و انقلاب اسلامی و مردم باشیم.

وی افزود: ما آدم سالمی می‌خواهیم که انسان را متحول کند و در اندیشه و رشد و بالندگی انسان‌ها سهم داشته باشد تا بتواند در هر مسئولیتی که هست، در خدمت انقلاب اسلامی و مردم باشد.

 مرتضی ابراهیمی دبیر اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین حسینی تجلی‌گاه ارزش‌های آسمانی و بشری» و رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: این همایش فرا جغرافیایی و فرا ایرانی است.

وی با بیان اینکه آثار و برکات اربعین همه را اینجا جمع کرده است، تشریح کرد: ما مفتخریم که در دانشگاه محقق اردبیلی میزبان شما در حوزه نوشتاری و شنیداری هستیم.

دبیر اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین حسینی تجلی‌گاه ارزش‌های آسمانی و بشری» اضافه کرد: مقالات دنبال تغییر نیستند بلکه دنبال تفسیر هستند.

انتهای پیام


11245950
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است