استانی 09:29 - 01 بهمن 1399
ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج طی فراخوانی از عموم افراد صاحب تجربه و با سابقه در امر برگزاری انتخابات دعوت به عمل آورد تا در صورت تمایل برای مشارکت در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ کرج ظرف مدت یک ماه آتی به فرمانداری کرج نمایند.

شهروندان کرجی برای همکاری در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به فرمانداری مراجعه کنند

غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود:  طبق ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی و موسسات وابسته و نهادهای انقلابی موظف هستند حسب درخواست استانداران و فرمانداران  وبخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنها قرار دهند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مدت همکاری کارکنان مذکور، جز ایام ماموریت نامبردگان محسوب می‌شود.

قاسم پور تصریح کرد:‌ دستگاه‌ها ملزم به تامین امکانات برای برگزاری انتخابات هستند و عدم تمکین به قانون ترک فعل و برابر قانون پیگیری می‌شود.

فرماندار کرج در ادامه بیان کرد: در تاریخ سیاسی کشورمان مردم همواره نقش اول را ایفا کرده اند و همواره بخشی از فرایند انتخابات را مردم  برگزار نموده‌اند، در واقع نبض شور و نشاط انتخابات در دست مردم است.

قاسم پور در این رابطه از عموم علاقمندانی که تجربه برگزاری انتخابات ادوار پیشین را دارند خواست تا ظرف مدت یک ماه  آینده  با مدارک شناسایی  به دفتر سیاسی فرمانداری کرج مراجعه نمایند.

وی افزود: مجریان برگزاری انتخابات با حکم فرماندار کرج در شعب اخذ رأی، نمایندگان فرماندار و مجریان برگزاری انتخابات را همراهی خواهند نمود.

انتهای پیام


10912062
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است