بازار 23:23 - 24 مرداد 1399

بهترین جاذبه گردشگری در تور چین و اروپا

کشور چین یکی از مهمترین مقاصد گردشکری در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور چین و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به آن سفر میکنند. داشتن جاذبههای گردشگری فراوان سبب شده تا این کشور از محبوبیت زیادی در زمینه گردشگری برخوردار شود و جهانگردان زیادی برای سپری کردن تعطیلات خود به این کشور سفر کنند.

علاوهبر جاذبههای گردشگری تاریخی و طبیعی که در این منطقه از جهان وجود دارد در کشور میتوان تعداد قابل توجهی از جاذبههای گردشگری را مشاهده کرد که مخصوص کودکان میباشند و برای افرادی که با استفاده از تور چین و با انجام پرواز خارجی و پرواز داخلی به این منطقه سفر میکنند میتواند بسیار مفید باشد و برای کودکان آنها محیطی هیجان انگیز محسوب شود.

در ادامه به معرفی برخی از برترین جاذبههای گردشگری موجود در این کشور که برای کودکان ساخته شده است خواهیم پرداخت در صورتیکه تمایل دارید با استفاده از تور چین و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

منطقه تفریحی چایم لانگ

این منطقه تفریحی که در شهر گوانچو چین قرار گرفته است به دلیل داشتن جذابیتهای زیادی به عنوان یکی از بهترین جاذبههای گردشگری در این کشور محسوب میشود که افراد میتوانند به همراه خانواده خود به دیدن از آن بپردازند و در آن لحظاتی منحصربفرد و خاصی را سپری کنند.

 این مکان یکی از بهترین مکانهایی است که میتوانید در صورت سفر به این کشور از طریق استفاده از تور چین و با انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی با با کودکتان به آن بروید و از تفریحات و جاذبههای موجود در آن دیدن کنید. برای این که بتوانید به دیدن این مکان بروید باید به منطقه پان یو بروید.

 در این منطقه گردشگری چندین بخش اصلی قرار گرفته است که میتوان بخشهای پارک سافاری زیانگ جیانگ و بهشت چایم لانگ را از اصلیترین بخشهای موجود در این منطقه به حساب آورد.

همه ساله هزاران گردشگری که به همراه خانواده خود با تهیه تور چین و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از چین سفر میکنند به این منطقه خواهند آمد تا از جاذبههای دیدنی موجود در این مکان دیدن بعمل آورند. علاوهبر بخشهای گفته شده میتوان به پارک آبی چایم لانگ که دارای وسعتی بالغبر 40000 متر مربع میباشد اشاره کرد.

 این پارک آبی با داشتن چنین وسعتی توانسته لقب بزرگترین پارک آبی آسیا را به خودش اختصاص دهد که در آن میتوان انواع مختلفی از ورزشها و سرگرمیهای آبی را مشاهده نمود. در این منطقه میتوانید به سیرکی که در آن طراحی شده است نیز بروید و از نمایشهایی که در آن اجرا خواهد شد دیدن بعمل آورید و لحظاتی مفرح و لذتبخش را در آن سپری کنید.

یکی از مزیتهای این منطقه آن است که هم برای بزرگسالان جذاب است و هم برای کودکان از اینرو در طول لحظاتی که در این مکان سگری میکنند بیشترین لذت را خواهند برد.

در پارک کروکودیل چایم لانگ از بیش از 100000 کروکودیل نگهداری میشود که بیش از 70 درصد کروکودیلهای کشور چین را به خودش اختصاص داده است. علاوهبر اینها در این منطقه زمین گلفی نیز وجود دارد که دارای 12 درصد یک مایل مربع وسعت دارد و افراد زیادی برای انجام بازی گلف به آن مراجعه میکنند.

این زمین گلف با داشتن چنین مساحتی یکی از بزرگترین زمینهای گلف در جهان محسوب میشود که در این منطقه از کشور چین قرار گرفته است. در صورتی که به این کشور سفر کردید پیشنهاد میشود حتما به دیدن این مکان تفریحی در این کشور بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

 

جاذبههای گردشگری در اروپا که در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیدهاند

اروپا به دلیل داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری از دیزباز تا کنون مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر جهان بوده است و همه ساله افراد زیادی برای دیدن این جاذبههای گردشگری با استفاده از تور اروپا و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر میکنند.

در این منطقه از جهان کشورهای مختلفی قرار گرفته است که هرکدام از آنها دارای جاذبههای گردشگری متوع و متعددی میباشند و وجود این نوع جاذبههای گردشگری سبب تا این منطقه به عنوان یکی از مقاص گردشگری در جهان شناخته شود و افراد زیادی با استفاده از تور اروپا و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کنند.

 

در برخی از کشورهای موجود در منطقه اروپا جاذبههای گردشگری وجود دارد که از اهمیت ویژهای برخوردار میباشند و نام آنها را میتوان در میان فهرست آثار سازمان جهانی یونسکو مشاهده کرد. در ادامه به معرفی برخی از این آثار مهم که در این منطقه از جهان قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی را که با استفاده از تور اروپا و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند را به سمت خود میکشاند خواهیم پرداخت. در  صورتی که تمایل دارید با این آثار آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

ساگرادا فانیلیا در کشور اسپانیا

در کشور اسپانیا یک اثر و جاذبه گردشگری وجود دارد که توسط معماری مشهور با نام آنتونیو گائودی طراحی و ساخته شده است. امروزه این بنا به عنوان یکی از مهمترین آثار و جاذبههای گردشگری در این کشور شناخته میشود و افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور اروپا و خرید بلیط هواپیما موفق به انجام پرواز خارجی به این کشور میشوند تا این جاذبه گردشگری را از نزدیک مشاهده کنند.

ساگرادا فامیلیا یکی از کلیساهایی در کشور اسپانیا می3باشد که این معمار مشهور در 15 سال آخر عمرش در حال ساخت و طراحی آن بوده است. این معمار اسپانیایی آثار دیگری چون کازا بالیو و پارک گوئل را نیز طراحی کرده است که آن دو نیز به عنوان آثار ثبت شده در فهرست آثار سازمان جهانی یونسکو در نظر گرفته شدهاند.

نکته قابل توجه در رابطه با این کلیسا و بنا آن است که ساخت آن از سال 1882 آغاز شده است و با توجه به پیش بینیهای انجام شده تا ده سال آینده ممکن است ساخت آن به طول بیانجامد. همه ساله گردشگران زیادی در طول سفرشان به ایتن منطقه از طریق تور اروپا و با خرید بلیط بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی از این بنای بینظیر دیدن خواهند کرد.

همانطور که گفته شد این بنا یکی از مهمترین آثار و جاذبههای موجود در این کشور میباشد که با توجه به آمار منتشر شده همه ساله بیش از 2.8 میلیون گردشگر که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند در طول سفرشان از این جاذبه گردشگری دیدن بعمل آوردهاند. همین موضوع سبب شده تا این بنا به یکی از پربازدیدترین جاذبههای کشور اسپانیا و جهان تبدیل شود.

این بنا که بدست پاپ بندیکت شانزدهم تقدیس شده است مورد توجه بسیاری از مسیحیان بوده است و به دلیل تقدیس شدن این کلیسا به دست این فرد مورد توجه واقع شده است. معمار مشهور اسپانیایی ساخت این کلیسا را یکی از وظایف دینی خود میدانسته و با توجه به این موضوع بخش عمدهای از هزینههای مورد استفاده برایث ساخت این بنا را از منبع درآمد خود پرداخت کرده است. وسعت اینبنا به قدری است که 13000 نفر میتوانند به شکلی همزمان در آن حضور پیدا کنند. این بنا یکی از بهترین و باشکوهترین کلیساهای اسپانیا میباشد.

 

مهمترین وقایعی که در شهر پاریس اتفاق افتاد

در صورتی که قصد دارید به یک سفرخارجی بروید پیشنهاد میشود با تهیه تور فرانسه و با استفاده از بلیط خارجی به شهر پاریس سفر کنید. این شهر به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله پذیرای هزاران مسافری خواهد بود که برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

این شهر در گذشته نقشهای بسیار تاثیرکذاری برروی رویدادهای مهمی که در این منطقه از جهان شکل گرفته است تاثیراتی چشمگیر داشته است. در ادامه به معرفی برخی از این نوع وقایع مهم که در شهر پاریس صورت گرفته است خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری را در این رابطه بدست آورید با ما در ادامه همراه باشید.

انقلاب فرانسه

این رویداد یکی از مهمترین اتفاقاتی بوده است که در این کشور رخ داده است. این انقلاب که به مدت 10 سل به طول انجامید افراد زیادی جان خود را از دست دادند و ساکنین این منطقه از جهان سالهای پرآشوب و خونینی را پشت سر گذاشتند.

 از این انقلاب آثاری به جای مانده است که با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی و با انجام پرواز خارجی میتوانید به این شهر سفر کنید و از آنها دیدن بعمل آورید. در پی این سالهای جونین و پرآشوب سلطنت مطلق لویی چهاردهم و سیستمی که با نام فئودال و زمینداری در این کشور رواج داشت به پایان رسید. ناپلئون بناپارت که در این انقلاب فردی تاثی گذار بود در انتها به عنوان امپراتور این کشور به جکومت بر مردم پرداخت.

شهر پاریس که در این انقلاب نقشی چشمگیر داشته است یکی از شهرهای گردشگری در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر یه این منطقه از کشور فرانسه سفر خواهند کرد.

 در طی این انقلاب ساکنین این کشور تصمیم داشتند تا با نظام شاهنشاهی مبارزه کنند و به حقوق سیاسی و اجتماعی خود دست پیدا کنند. این انقلاب که در آن افراد زیادی جان خودشان را از دست دادند و بسیار پرهزینه به نظر میرسید در نهایت به تغییر نظام حکومتی این کشور انجامید.

 در صورتی که تمایل دارید از این شهر دیدن کنید میتوانید با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر کنید و از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن بعمل آورید.

با به ثمر نشستن این انقلاب در سرتاسر اروپا انقلابهای دیگری نیز شکل گرفت که اکثر آنها از این انقلاب الهام گرفته شده بودند. زندان باستیل که در پاریس قرار دارد و در آن زندانیان سیاسی نگهداری میشد در سال 1789 توسط مردم فتح شد و زندانیان آن آزاد شدند.

 برای دیدن آثار به جای مانده از این انقلاب میتوانید با استفاده از بلیط خارجی و با انجام پرواز خارجی به شهر پاریس سفر کنید تا علاوهبر بازدید از جاذبههای موجود در این شهر اطلاعات بیشتری نسبت به این شهر تاثیراتی که برروی کشور فرانسه داشته است بدست آورید.

آزادی زندانیان این زندان سیاسی یکی از اقداماتی بود که بسیاری از افراد آن را بنیادی برای انقلاب فرانسه دانستهاند و امروزه این رویداد به عنوان یکی از مهمترین و تاثیزگذارترین وقایع تاریخی در پاریس و جهان به حساب خواهد آمد.

 امروزه نیز شهر پاریس در کشور فرانسه و در منطقه اروپا نقشی قابل توجه ایفا خواهد کرد و در بسیاری از تغییراتی که در این منطقه به وقوع میپیوندد حضوری فعال و چشمگیر دارد. در صورت تمایل به انجام سفر خارجی پیشنهد میشود حتما به این شهر زیبا سفر کنید.

 

 


10666770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است