استانی 18:40 - 01 شهریور 1396
خجسته:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اسلامی با بیان اینکه متأسفانه جهاددانشگاهی مظلوم واقع شده است، تأکید کرد: دولت باید جایگاه جهاددانشگاهی را تبیین کند و تمام ارگان‌ها توجه ویژه‌ای به این سازمان داشته باشند.

دولت باید جایگاه جهاددانشگاهی را تبیین کند

به گزارش ایسنا، امیر خجسته چهارشنبه یکم شهریور در چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی جهاددانشگاهی کشور به میزبانی جهاددانشگاهی واحد همدان، با بیان اینکه جهاددانشگاهی مورد توجه و تأکید امام(ره) و مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: مسئولان نظام باید حق جهاددانشگاهی را عملی و اجرایی کنند چرا که این ارگان در سطح ملی و بین‌المللی خوب عمل کرده اما آنطور که باید به خوبی شناخته نشده است.

وی اظهار کرد: متأسفانه جهاددانشگاهی در ارتباط با دانشگاه به معنای واقعی وارد نشده و نقش‌آفرینی نکرده در حالیکه آنچه حق این سازمان و دانشگاه است، ارتباطی صمیمی و استوار است.

خجسته عنوان کرد: در دوران جنگ توانستیم روحیه جهادی را در جبهه ایجاد کنیم و سیلی محکمی به استکبار بزنیم و غیرممکن را ممکن کنیم و امروز به لطف این فرهنگ جهادی توانستیم یکی از کشورهای قدرتمند شویم و جزء 5 کشور موشکی باشیم.

وی با بیان اینکه روحیه بعد از جنگ باید در نگاه ما ایجاد شود، ادامه داد: دولت باید جایگاه جهاددانشگاهی را تبیین کند و تمام ارگان‌ها توجه ویژه‌ای به این سازمان داشته باشند چرا که در حال حاضر به تفکر جهادی نیاز داریم.

نماینده مردم همدان در خانه ملت راه‌های مقابله با تحریم را داشتن روحیه جهادی دانست و خاطرنشان کرد: باید درنظر داشته باشیم اگر در این راه تفکر جهادی نداشته باشیم، موفق نخواهیم شد در حالیکه می‌توانیم همچون زمان جنگ نقش‌آفرینی کنیم چرا که کشور نیازمند نوآوری و پویایی است.



انتهای پیام

9382320
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است