فرهنگی‌هنری 07:05 - 09 فروردین 1403
تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  

هدف اصلی «بی‌انتها»، رساندن مخاطب به محبت پروردگار است

 امیربهراد رحمانی تهیه‌کننده برنامه «بی‌انتها» درباره علت تولید برنامه گفت: برای هر قسمت از برنامه «بی‌انتها»، یکی از اسمای حسنای الهی را محوریت قرار داده‌ایم؛ بنابراین هر روز در مجله‌ای تصویری ترکیبی با بخش‌های مختلف، درباره یکی از اسامی خدا صحبت می‌کنیم. 

وی افزود: هدف اصلی ما، رساندن مخاطب به عشق و محبت پروردگار است. به همین دلیل شعار اصلی برنامه، (بی‌انتها دوستت دارم) است. در این برنامه واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی‌مان می‌گردیم.

رحمانی گفت: مخاطب در ابتدای برنامه، یکی از مثال‌های تجلی‌دهنده آن اسم در زندگی را از زبان محمدقاسمی می‌شنود. سپس مناجاتی استودیویی با همین محوریت از حنیف طاهری پخش می‌شود. بعد از شعرخوانی شاعران اهل بیت، در آیتمی با عنوان کنج خلوت، به ایوان حرم رضوی رفته و با عاشقان و زائران امام، درباره جلوه اسامی الهی در حضرت رضا علیه السلام گفتگو می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در بخش بعدی، سراغ داستان‌های مشاغل مختلف رفته و از زاویه نگاه آنها اسماء الهی را روایت می‌کنیم. در بخش بعد، واگویه‌های احساسی و حرف‌های دلی با خدا را داریم که محوریت آن، همان اسامی انتخاب‌شده است. در نهایت آیتمی از شهدا و پویش قرآنی نهضت زندگی با آیه‌ها، حسن ختام برنامه خواهد بود.  بی‌انتها این فصل را با اسم رحمان و رحیم خداوند شروع کرده است و امیدوار است در انتهای ماه رمضان، به نام باعث و اول و آخر او برسد. 

گفتنی است برنامه تلویزیونی بی‌انتها، به تهیه‌کنندگی امیربهراد رحمانی و کارگردانی محمد حسین تقوایی، در ماه رمضان امسال، هر روز قبل از اذان مغرب، از شبکه نسیم پخش شده و در طول روز، سه بازپخش خواهد داشت.


12042406
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: سازمان اوقاف برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» احمد ابوالقاسمی با حضور در برنامه «جعبه سیاه» شبکه افق از نسبت فامیلی‌اش با علیرضا قربانی، خواننده کشورمان گفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی گفت: سازمان اوقاف توجه ویژه‌ای به دانش بنیان‌ها دارد و در صدد هستیم همه وقف را به صورت دانش بنیان ارائه کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است