استانی 14:24 - 03 مهر 1397

اقدامات تروریستی اراده ملت ایران برای دفاع از نظام رابیشتر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهارداشت: ناتوانی در برابر قدرت نظام مقدس اسلامی ایران دلیل دست زدن آنان به اینگونه اقدامات تروریستی است.

وی افزود: اینگونه اقدامات تروریستی نه تنها عزم و اراده ملت ایران را تضعیف نمی‌کند بلکه محکم‌تر در راستای دفاع از نظام پای کار هستند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب حضور دشمن شکن و استکبارستیز ملت ایران موجب شده دشمن همچنان از دست نظام جمهوری اسلام عصبانی باشد، ادامه داد: این دشمنی تا زمانی که انقلاب باقی است وجود خواهد داشت و هر زمانی به صورتی خود را نشان خواهد داد.

فلاح صدور انقلاب اسلامی به جهان را از مهم‌ترین دلایل دشمنی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یاداور شد:  اقتدار امروز ایران با وجود تمام توطئه‌های دشمنان نشأت گرفته از ایثار و از خودگذشتگی شهدا و حضور در عرصه ملت ایران است.

وی بیان کرد: ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم چرا که امنیت از خارج برای ما تامین نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما در دوران دفاع مقدس و شرایط سخت جنگ آموختیم که باید همدل باشیم، چراکه می‌توانیم با همدلی تهدیدات را به یک فرصت تبدیل کنیم.

فلاح با بیان اینکه امروز برای گذر از تحریم‌ها و توطئه‌های اقتصادی نیازمند روحیه جهادی و نیاز به فرهنگ دفاع مقدس هستیم، اظهارداشت: اگر در دفاع مقدس موفق شدیم در برابر ۲۸ کشور با دست خالی با اتکا به خدا و ایمان راسخ به پیروزی برسیم امروز هم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد.

وی افزود: امروز اتاق جنگ تغییر پیدا کرده و استکبار تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار گرفته است شاید اختلاف وجود داشته باشد اما نباید اختلافات موجب پیشبرد اهداف دشمنان شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: اعتقاد، ایمان و اقتدار در ملت ما وجود دارد و همه مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب آمادگی کامل دارند.

فلاح با تاکید براینکه مردم کردستان بارها ثابت کرده‌اند در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلابی پای کار هستند، یاداور شد: در شهادت تعدادی از سپاهیان در مریوان به کسی نگفتیم که حضور پیدا کنند ولی همه ملت ایران به صحنه آمدند.

وی الگوگیری از دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان را ضروری دانست و افزود: انقلاب اسلامی همچنان مانند یک نگین در جهان خواهد درخشید.


9918920
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است