گوناگون 16:20 - 05 بهمن 1395
کارگاه دو روزه VIP با عنوان «بازاریابی صادراتی» از سوی مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، برگزار شد.

کارگاه VIP بازاریابی صادراتی برگزار شد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیران عامل، مدیران صادرات و بین‌الملل و کارشناسان ارشد بازرگانی شرکت‌هایی از صنایع گوناگون مانند شیمیایی، دارو، سنگ، معدن، خودرو، بسته‌بندی، و نفت و گاز در این کارگاه حضور داشتند.

این کارگاه با خیرمقدم رضا سیف‌اللهی مدیرعامل مرکز آموزش بارزگانی آغاز و محمود بازاری مدیرکل توسعه صادرات کالا از سازمان توسعه تجارت، مهمان ویژه این کارگاه بود و بهمن متولی، دکترای DBA با گرایش حقوق بین‌الملل و محمود استقلال، دکترای مدیریت اجرایی کسب و کار، وظیفه تدریس را بر عهده داشتند.

چگونگی بازاریابی صادراتی، روش‌های پرداخت پس از برجام، قراردادهای بین‌الملل، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، حمل و نقل بین‌المللی، آماده‌سازی طرح‌های کسب و کار، فروش و بازاریابی و روش انتخاب کشورهای هدف صادراتی از جمله موضوعات مطرح شده در این کارگاه بودند.

فرزانه اکوان، مدیر اجرایی کارگاه «بازاریابی صادراتی» در این خصوص  گفت: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه بازآموزی اصول صادرات به شکل علمی به فعالان اقتصادی بود.

وی افزود: کارگاه مورد اشاره همچنین به منظور معرفی موارد تجربی و نکته‌های عملیاتی برای بهبود تکنیک‌های صادرات برگزار شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند به ذهنیت و عملکرد خود در رابطه با صادرات، چارچوب بهتری ببخشند که نتیجه این امر افزایش سود و تقلیل هزینه‌ها است.

اکوان بیان کرد: نظرسنجی‌های به عمل آمده در پایان کارگاه نشان می‌دادند که رضایت شرکت‌کنندگان در کل تامین شده و با توجه به استقبال به عمل آمده و تقاضای دوره‌های تکمیلی، پیش‌بینی می‌شود که مرکز آموزش بازرگانی، ضمن ارتقای سطح علمی و عملی این کارگاه در آینده نزدیک دوباره اقدام به برگزاری آن کند.

انتهای پیام


8709524
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است